Gå til innhold

Fisher Price vippestol - FARLIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler som har denne vippestolen: fisher price toddler rocker?

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=559092&b_kid=225568

Jeg satte min 6 måneder gamle sønn i den mens jeg la sammen noen klær.Jeg lot han sitte å gynge i den, og tok på han belte som er der, og trodde jeg hadde strammet det nok. Men plutselig hører jeg han gråte litt annerledes. Jeg snur meg rundt og ser han henger framover nesten i gulvet. Kjente hjertet mitt dunket som bare det. Det gikk heldigvis bra. Han smilte når jeg satte han opp igjen. Jeg strammet selene som går rundt magen ennå mer, men da så det ubehagelig ut for han. Men han får aldri sitte der uten oppsyn med gyngefunksjonen på.

Vil bare advare dere som har eller som vurderer å kjøpe denne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

vi har de stolene til tvillingene og A har falt ut 2 ganger på samme måte som din gjorde, J var veldig nære på men han var ikke nede på gulvet, men hang over siden. jeg tør ikke gå fra de i stolene mer heller. De er 7mnd. så de greier å løfte fram overkroppen og da tipper stolen framover. Veldig skummelt!

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å sende en mail til Fisher Price ang. dette, men finner ingen kontaktadresse. Har også vurdert å gå tilbake til butikken hvor den ble kjøpt. De skryter jo av at de er så trygge for barna.

Skrevet

Uff, så skummelt! Dere burde helt klart si ifra i buikken ja.

Skrevet

Vi sluttet helt med vippestolen pga det samme problemet, var ikke gamle gutten før han vippet freomver om han ville ha tak i noe på gulvet. Så et bilde på facebook av sønnen til ei venninne og han krabbet med hele stolen på ryggen, så han vippet hele stolen over seg og krabbet fornøyd videre heldigvis, han var ikke mer enn 6-7 mnd og langt innenfor anbefalt vekt.

Skrevet

Oj, dette burde flere advares mot ja! Jeg vurderte veldig å kjøpe denne vippestolen faktisk! Men det ble en annen type..

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...