Gå til innhold

Når det gleder denne kvalmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken uke merket dere det?

Kom den gradvis, eller kom den kastet på dere en morgen?

Jeg husker ikke fra forrige svangerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynte sånn smått i uke 6 for meg.-Bare noen morgener. Men nå i uke 7 har det tatt seg opp og jeg er kvalm/småkvalm stortsett hele dagen.....

Skrevet

Forrige gang kom den snikende rundt uke 6. Men da hadde jeg mer kvelds-kvalme enn morgenkvalme.

Denne gangen er kvalmen sterkere, og viser seg allerede i uke 4. Og mest på morgenen/formiddagen.

Skrevet

Her kom den i uke 7 og slo inn for fult. Nå, tre uker senere, har den dempet seg litt og er mest tidlig på dagen og utover.. På kveldstid så føler jeg meg bedre.

Skrevet

kvalmen kom som lyn fra klar himmel hos meg 5+3, har vært kvalm hele dagen, værst på ettermiddag/kveld.. begynner å bli bedre nå 10+5 men ikke helt i form enda..

Skrevet

Kvalmen kom snikende i uke seks. Er nå 6+4 og er veldig kvalm hele dagen. Det blir aller værst utover kvelden. Sist var jeg kvalm het til uke 36, og jeg håper virkelig jeg slipper det denne gangen for det her er helt forferdelig. Særlig i varmen!

Skrevet

Ble kvalm allerede i uke 5 denne gang,er nå i uke 9 og det har begynt å gi seg litt heldigvis, de to forrige svangerskapene ble jeg ikke kvalm før etter uke 10,husker ikke så godt fra det første,annet enn at jeg reagerte på lukter og var skikkelig skikkelig kvalm i noen uker. med nr 2 var jeg litt kvalm fra uke 12 til 14 bare av og til..Håper jeg blir kvitt kvalmen nå også:P

Tror dere det har noen sammenheng med hvilket kjønn det er på barnet i magen og hvor dårlig man blir?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...