Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Må bare fortelle om det jeg synes er en patetisk mamma i barselgruppa, som bruker tøybleier på sønnen sin. Hun predikerer hvor naturlig osv hun ønnsker å være, at vanlige bleier bare er såå dritt for ungen.. og så drar hun frem flaska med mme og stapper i ungen sin på 4 mnd fordi det er så "praktisk?" Det er jævla praktisk med engangsbleier og, skal jeg si deg, mor! Og den dritten du fôrer ungen din med er slettes ikke naturlig
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Er du sikker på at hun gir mme bare fordi det er praktisk? Kanskje ammingen ikke fungerte?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Kaller du mme for dritt, er du ikke mye opplyst.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 da er det vel bedre å si det enn at man bruker mme fordi det er så praktisk.. da sier man jo sinnsykt mot seg selv når man forkynner tøybleie-budskapet. for makan til tungvint shit!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Her synes eg det er du som verkar patetisk. Er vel ikkje sikkert ho vil legge ut for deg om kvifor ho gjev mme? Og det er ikkje noko "dritt" ho "forar" ungen sin med.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 MME=bestrålt, kunstig fremstilt møkk fra en sprøyta KU
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 Tøybleier trenger ikke være tungvint i det hele tatt, så lenge du velger de bleiene som passer deg og barnet ditt. Jeg bruker aio, og det er akkurat som papirmøkkbleier, bare at jeg vasker bleiene etter bruk.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #9 Skrevet 22. mai 2010 Nei, ikke bokstavelig talt, men dobbeltmoralen lenge leve
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #10 Skrevet 22. mai 2010 Jeg synes også det er du som virker patetisk her, HI.. Amming er jo mer praktisk enn mme, så er nok ikke det som er den egentlige grunnen til at hun ikke ammer, og tydligvis så ville hun ikke snakke om det. Godt mulig det er tungt for henne at hun ikke kan amme. Og jeg synes heller ikke tøybleier er noe vanskelig, og jeg har hatt både tøybleiebarn og engangsbleiebarn. Den neste blir utvilsomt tøybleiebarn.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 Hadde jo faktisk stussa selv.. Særlig dersom hun hadde sittet og "hovert" i gruppa om økologisk og organisk og greier, så drar hun fra MME for det er praktisk. (Hun kunne jo ha pumpa om ho ikke greide amme og skulle vært så naturlig som hun bedyret.) Skjønner Hi, hadde sikkert tenkt likens jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #12 Skrevet 22. mai 2010 Du vet at det ikke er alle som klarer å amme? Noen får rett og slett ikke melk. Har du spurt og hvorfor hun ikke ammer. Kan jo har en naturlig forklaring
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #14 Skrevet 22. mai 2010 for ikke å snakke om alle de giftige miljøstoffene du har i kroppen din som barnet får i seg når du ammer det! Tror du trenger å skaffe deg litt oppdatert informasjon...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #15 Skrevet 22. mai 2010 Synd du høres patetisk ut HI.. Har du prøvd tøybleier, siden du "vet" hvor tungvint dette er? Og vet du at hun gir mme kun fordi det er praktisk? Skjønner ikke helt om hun ammer ellers? Eller har hun litt lite melk, så hun må supplere??? Hvis du VET at hun kun gir mme av "praktiske årsaker", så er jeg enig i at det er litt rart.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #16 Skrevet 22. mai 2010 Har man ikke melk i puppene vil jeg påstå det mest praktiske er å gi barnet mme.
Mor Løvehjerte Skrevet 22. mai 2010 #17 Skrevet 22. mai 2010 Hadde hun DRITT i flaska? OJ! Hadde det nå enda vært morsmelk eller morsmelkerstatning, men dritt da! Fy fader! Hopp over barnevernet, og anmeld henne direkte til politiet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå