Gå til innhold

ingen spark lenger, men bevegelser. uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har de to siste dagene vært ingen spark men merker forsiktig bevegelser innimellom.. er det fordi det er mindre plass kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du skal kjenne spark. Jeg ville ringt føden for å høre!

Skrevet

om du kjenner liv så er det det viktigste,spark blir det mindre av jo mindre plass det blir,blir mere glidende bevegelser.men om du er bekymra ring føden,de vet jo bedre enn oss her inne!

Skrevet

Min sparker ikke som før, jeg er i uke 33. Det er imidlertid stor aktivitet, han beveger seg , ligger liksom åsvor seg rundtomkring. Men er du usikker, ring føden ja...

Skrevet

Det viktigste er jo at du kjenner godt med liv.. Det blir jo mindre plass i livmoren etterhvert som fosteret vokser, dermed også mindre plass for å sparke.. Jeg er også i uke 30, og min jordmor sa det var helt normalt at man merket mindre til spark.. Og det har jeg også merket selv, at jeg kjenner mindre spark, men masse bevegelser og romsteringer :-)Men liv og bevegelse er det jo veldig viktig at du kjenner :-) Så om du er usikker, ikke nøl med å ringe føden!

Skrevet

Jeg er i uke 38, og har kjent veldig få spark siden uke 28. Jordmor sier at det er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...