Gå til innhold

skyt meg litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..må syte litt her..hur får jeg opp energien?? Er alene med tre unger fra 1,5 til 8 her, og 26 uker på veg..har ingen energi, bare lyst til å sove, går rundt i zombietilstand..dennne helga blir så brutalt lang, har inge form for avlastning for tida..usj...må vel bare ta meg sjøl i nnakkeskinet og finne på noe lurt her. Bare tannken på å lage middag virker som et uoverstigelig fjell..(Nei, jeg er ikke deprimert, bare sliten..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, jeg vet hvordan du har det.

Jeg har 2 barn og er gravid med den tredje. Energien er på bånn og jeg plager meg selv konstant med alt jeg skulle og burde ha gjort:(.

Har ordnet med overnattingsgjest til eldstedatteren min i kveld og kjøpt inn masse kos så da får ihvertfall hun det gøy...

Skrevet

Jeg som sliter med å være alene med en stykk overaktiv baby som nekter å sove og bare vil denge løs på mamman sin. Krabber rundt og river ned klestørken, fikler med søpla og alt som er. Og er drittlei av å ikke får spist frokost før 8 tiden på kvelden. Har heller ingen avlastning..

Tar av meg hatten for dere, som klarer dere alene med flere (og større) barn!

Skrevet

Pang, pang, pang!

Hehe..

Klemmer på :-)

Har det nett likeleis.

Skrevet

Godt å få blåst ut litt i ny og ne, hjelper kanskje ikke på energien, men bare det å se at man faktisk ikke er alene om det er godt. Elsker ungene over alt, men innimellom hadde jeg gladelig bytta dem midlertidig bort i en lama!

men, ingenting varer evig,vi kommer oss nok ovenpå igjen , me intil da har vi lov til å syns tilværelsen er bæsj! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...