løveprinsen <3 Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Hvordan kjennes det egentlig? Dette er min første mnd uten p-piller. Har ikke tidligere kjent EL, men lurer på om jeg gjorde det nå. Vondt i magen over flere dager. Kan det være EL? Kjenner dere det over flere dager? Og slippers egget ETTER man har hatt vondt. Teite sp.mål sikkert men.... Blir jo så man lurer veldig;)
lykkeliten1 Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Ikkke alltid jeg kjenner EL, men innimellom. Da er det smerter, ikke mye altså. En slags murring nederst i magen....
løveprinsen <3 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2010 Kjenner du det i flere dager da eller?
lykkeliten1 Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 De få gangene jeg har kjent det og testet positivt på tester har jeg hatt murringer i kun en dag...
mayflower Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Dagen før positiv EL-test denne PP kjente jeg litt stikkinger nederst i magen der eggstokkene ligger (på høyre side denne gang). Kom gjerne og gikk litt gjennom hele den dagen. Den dagen jeg fikk positiv EL-test på ettermiddagen våknet jeg og var veldig støl nederst i magen på høyre side. I løpet av dagen kjente jeg et sånn litt kraftig stikk på høyre side og når jeg kom hjem fra jobb sånn i fire-fem tida testet jeg positivt. Har ikke kjent noe etter dette. Sist PP var det slik at jeg kjente litt småstikk flere dager etterpå, men det har jeg ikke kjent nå. Og da fra begge sider lissom. Kanskje det var innbildning. Trot nok det varier veldig fra person til person og også fra gang til gang. Iallafall virker det slik hos meg. Men svar på dine spm: Hvordan kjennes det egentlig? For meg, stikkinger der eggstokkene ligger Kan det være EL? Kanskje, kan være lurt å teste med CBD (digitale tester, jeg bruker disse og de er en gudegave) Kjenner dere det over flere dager? Noen ganger, noen ganger ikke Og slippers egget ETTER man har hatt vondt? Dette er det ingen fasit svar på, noen ganger før, noen ganger under og noen ganger etter. Håper du ble litt klokere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå