Frøken Freken Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Snupperlure på 20 mnd har plutselig fått eksem over natta (det er vel gjerne slik det skjer;) Hun har trillioner av prikker i nakken, håret og fjeset, og noe ellers på kroppen. Det er tydelig at det klør, hun ligger spesielt og klør seg i søvne, og det virker som om det er i panna og hårbunnen det klør mest. Har fått resept på salve hos legen, men ser at den ikke skal brukes i fjeset og føler meg litt rådvill. Tips? Hvordan lindre? Mulig å forebygge?
Nagilimia Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Står det at den ikke skal brukes, eller ikke brukes før samråd med lege? Den vi har fikk vi bruke etter samråd med lege. Jeg ringte legevakta for å høre, for når det plutselig kommer utbrudd, så har ikke de små det særlig godt. Det kan jo være at du kan få noe som du kan hente på apoteket i dag før det stenger... Kan jo ringe apoteket også og høre hva de anbefaler... Håper dere finner en løsning, ille når de små sklør sånn
Frøken Freken Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2010 Står tydelig at den ikke skal brukes i fjeset. Men tenker å ta meg en tur til legen igjen over pinse, for å høre hva jeg kan smøre i fjeset.
morromor Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 prøv eksemkremen fra norvis, funker faktisk BEDRE en kortison! helt sprøtt! den kan brukes over alt forresten. Funker på bleieutslett og (-:
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 ikke for å ta fra noen gleden over norvis ettersom jeg har sett at flere sier den er så bra, men mini her i huset ble bare verre av å bruke den og begynte å klø mer og mer så måtte gå tilbake til adermaen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå