Frøypia Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Skal starte med spray på søndag og gruer meg så mye i forhold til bivirkninger.... Noen har ingen mens andre har mange. Er på første forsøk og aner jo ingenting om dette. Tar gjerne mot råd og tips i forhold til dagene fremover:-)
Hilmarion Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Eneste tips jeg kan gi er bare at du får vente å se... Ingen grunn til å grue seg på forhånd i hvert fall! Skjønner at du er spent. Var det når jeg startet opp med dette første forsøket jeg også, men jeg hadde nesten ingen bivirkninger. Hvilken spray skal du starte på? Hvis det er Suprecur har jeg fått den følelsen at det er færre som har bivirknigner av den enn Synarela... Men dette er bare en generell oppfattelse, og ikke fakta...
overlykkelig 86 Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Jeg var kanskje ganske heldig, men jeg hadde ingen spesielle bivirkninger på hverken sprayen eller sprøytene. Men kroppen din går gjennom mye både fysisk og psykisk, så du er veldig sårbar. Jeg tålte hvertfall ite før jeg begynte å gråte. Likte heller ikke å være blant mange folk. Men jeg krysser for fingrene for at du slipper bivirkninger og at alt går bra ellers
Frøypia Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2010 Tusen takk, for svar. Ska starte me Synarela spray i morgen. Har bestandig vært en litt følsom og kinestetisk person a mæ. Så e litt skeptisk på bivirkningene. E d vældi viktig å følge sprayen på klokkeslettet eller går d bra me en times differanse?
Hilmarion Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Min erfaring er at det ikke er så nøye på timen med sprayingen, men når du begynner med sprøyter, så bør du ta den på samme tidspunkt hver eneste dag!! Jeg varierte litt med timingen på nesesprayen noen ganger, Resultatmessig hadde det ingen betydning vil jeg tro, for jeg fikk 13 egg på uttak og alle 13 ble befruktet Nå er jeg ruger på ett egg, så nå bare venter jeg... Det begynner å gå løs på tålmodigheten, og skulle gjerne sett at testdagen opprinner snart. Selv om jeg frykter at resultatet er negativt... Men det hadde bare vært så moro å lykkes..
Frøypia Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2010 Bra, va næmli godt å sove en ekstra time i går uten å stresse me vekkeklokka. Har merka at puppene har bynt å bli ømme og føle mæ litt susa, men ellers bra. Så heldi du var me forsøket ditt. 13 egg og alle befruktet, litt av en bragd. Når har du testdato?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå