Gå til innhold

Tegningsblødning eller bare et sprengt blodkar?

fått attpåklatt

Anbefalte innlegg

Er 33+4 i dag. Hadde litt rosa friskt blod på dopapiret i går formiddag, utover ettermiddagen ble det mer brunlig, og det samme har det vært i dag. Ringte føden i går, og de mente det kunne være et sprengt blodkar.....men etter å ha lest litt her inne, så har jeg fått med meg at det er noe som heter tegningsblødning.....noen med erfaring?

Fortsetter under...

Jeg hadde også litt friskt blod på papiret her før helgen, jeg er i uke 36. Hadde time til jordmor og fortalte dette til henne. Hun mente at dette kunne være slimproppen siden det var en del utflod også, men det kunne også være at babyen borret seg lengre ned i bekkenet mitt. Det var vist veldig vanlig med noen sprengte blodkar da.

Takk for svar :-)

Jeg skal til legen i morgen, så da får jeg undersøkt. Jeg blør ikke mer nå, men jeg kjenner veldig trykk på urinblæra og det kan jo tyde på at babyen har borret seg litt lenger ned. Kanskje det blir fødsel snart....fødte i uke 35 sist, og idag er jeg i uke 34!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Får da håpe at nurket holder seg inne noen uker til!

Vi skal vel slå det forrige ukeantallet begge to?

Jeg sier at bare jeg kommer til 16 juni så er det greit for da vil han ikke være prematur lengre, men tror nok han holder seg inne til juli jeg ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...