my&E *mistet vår datter* Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Babyen har sluttet å vokse, men kroppen min produserer enorme mengder med hormoner så kroppen min har ikke skjønt det enda. Var på sykehuset for annen gang denne uken igår: da fikk jeg den fryktelige pilla som starter den vonde aborten. Imorgen skal jeg ta de andre tablettene, og da er vel babyen ute i løpet av dagen. Gruer meg!!! Jeg er 9 uker og 5 dager idag - men fosteret tilsvarte bare 5 uker gammelt ingen hjerteaktivitet, og det lignet en liten ert på skjermen. Dette kan ikke sammenlignes med det jeg har opplevd før: det er ubeskrivelig mye verre å føde et dødt barn, men jeg er likevel trist! Jeg hadde håpet dette skulle gå bra. Livet er så sjørt og urettferdig noen ganger
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Uff, føler så med deg, ord blir fattige og jeg vil bare overbringe deg mine varmeste trøste tanker og en varm, varm klem..... Som du ser av nicket mitt, har vi litt samme historie, ingen trøst men du skal vite jeg forstår deg så inderlig godt. Varm, varm klem fra meg:)
Gjest Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Hei my&E *mistet vår datter*. Kondolerer så mye, var veldig trist å lese Mistet selv i uke 9 i februar, så vet hvor vondt det er å miste"/ Husk, det er lov å sørge og vær lei seg nå, det er viktig å tillate seg selv å være nedfor. Det er jo en del av sorgprosessen. Men etterhvert klarer du nok å huske den lille du aldri fikk med et søtt vemod. Våre ufødte barn vil alltid være med oss i hjertene våre, de vil alltid bli husket. Ta den tiden du trenger nå og når du er klar for det så får du prøve igjen, jeg er sikker på at det vil klaffe for deg også når tiden er inne, og du vil endelig få ditt etterlengtede barn i armene=) Bare ikke mist troen og håpet! Tenker på deg <3
*una Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Hei! Jeg har nettopp gjennomgått akkurat det samme :'( Var på sykehuset på torsdag og fikk den vonde beskjeden, og fikk med meg tabletter hjem i går. Var 10 uker og 2 dager, men fosteret hadde vært dødt siden ca uke 6-7. Nå er det hele over, og det gjør fryktelig vondt i hjertet :'( Føler veldig med deg! Håper det går bedre etterhvert! Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå