Gå til innhold

Hva har dere av leker(apparater) i hagen og hva er mest brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle er barna:-)

Her har vi huskestativ, sandkasse, plastsklie, lekehus, klatrestativ i stål. Lekehuset angrer jeg på, det er aldri i bruk..kostet 1500,-.

Huskestativet og sandkassen er mest populært her, jenter på 3,5 år:)

Ellers lekes det jo mest med smålekene, tråtraktorer, fotball og mål og sånn. De ønsker seg trampoline, men vi har en halvstor inne i huset og jeg syns det holder..

Fortsetter under...

Skrevet

Har ingen lekeapparater. Vi har skogen, fjæra og naturen som lekeplass

Skrevet

Haha, visste det ville komme et sånt svar. Vi leker mye i skog og på strand, men hvis du ikke leste ordentlig var ikke spørsmålet "Har dere lekeapparater..", men "HVA har dere av lekeapparater..".

Skrevet

Trærne her vi bor er ikke morsomme - riktig rette stammer, barna må ha stoplesko dersom de skal klatre i dem! :) Sjø og fjære er forbudt lekeområde for barna med mindre mor og far har mulighet til å ha øynene på dem 100% av tida.

Vi har huskestativ, sandkass, lekehus og trampoline. Sandkassa blir ikke lekt med, jeg tror den er for liten til at det blir morsomt for dem - dyrkjøpt lærdom. Jeg tror vi skal tenke på trehytte når de bare blir litt større ;D

Skrevet

Har sandkasse, plastsklie og huskestativ (foreløpig uten huske i) til veslemor på 2,5 år. Sandkassa er superpopulær :))

Skrevet

Sandkasse og trampoline.

Leker seg egentlig mye med begge deler.

Annonse

Skrevet

Ungene er forresten

6 år,

Snart 4 år.

19 mnder.

Skrevet

Vi har en hestehuske av resirkulert gummi som til nå har vært veldig populær for eldstejenta som er 8.

Ellers har vi en stor sandkasse i tre somer veldig populær for begge to. Yngstejenta er 20 mnd.

Vi har også en liten Little Tikes sklie og et Little Tikes leketre i plast som også er populært.

Vi har også skogen som nærmeste nabo uten gjerder rundt tomta så elstedatteren min leker stort sett der.

Er gravid m nr 3 nå, men har planer om å bytte ut leketreet/huset med et ordentelig lekehus i tre som alle kan ha glede av om et par år.

Skrevet

Ungane er 4,5 og 2,5 år.

Vi har sandkasse som er veldig populær. Eg snekra den saman ein dag for eit par år sidan, då eg fann ut dei burde ha det. Stor kasse, kanskje 4-5 kvadrat med benkar så vi voksne kan sitte der. Og så er den under tak, noko som er veldig greitt her vi bur.

Vi kjøpte eit byggesett for leikehus i tre i fjor sommar, men det blåste ned i fjor haust. Kan ikkje ha hus i plast, det vil blåse vekk.

No har vi laga forskaling og skal støype grunnmur og bygge huset opp igjen, litt meir solid denne gongen. Har planta bærbusk og rabarbra i "hagen" til hytta, tenker det blir bra når vi får det opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...