Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Hei jenter! Jeg sliter veldig med ømme bryst og spotting før mensen. Jeg leste på nettet at det kanskje hadde noe med progesteron verdiene å gjøre.. Er det noen som vet noe om dette? Jeg bestillte meg Progesta Care (Life-flo) for det var visst noe som kunne hjelpe. Jeg prøver å bli gravid å tenker etter det jeg har lest om spotting og ømme bryster at det kan være et tegn på progresteron mangel å det kan være et problem dersom man vil bli gravid.. Jeg kan så lite om alt dette så derfor spør jeg dere i håp om at det er noen her som kan hjelpe meg:)
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2010 Er det ingen som har noe erfaring med det? Jeg kan jo også tilføye at jeg har UTROLIGE mensen smerter første dag av mens, hvis det har en sammenheng Håper virkelig noen kan hjelpe meg
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Hei! Jeg er innom på besøk fra 2 tri, men tenkte jeg kunne fortelle deg min erfaring:) Jeg slet mye med spotting før mensen, kunne starte alt fra en uke til 3-4 dager før mens. Bestillte progesta care etter noen måneder og spottingen forsvant første måneden jeg brukte det. Men ble likevel ikke gravid. Prøvde å slutte med kremen igjen, da kom spottingen tilbake. Til slutt bestemte jeg meg for å prøve wild yam, som jo er naturlig progesteron, i tillegg til progesta care. Hadde veldig på følelsen at det var progesteronmangel som var mye av problemet.Ble gravid den pp, som var nr 15 og er nå 21 uker på vei:) Må også legge til at jeg fikk akupunktur den måneden det klaffet også, så ikke godt å si akkurat hva som gjorde utslaget, men spottingen forsvant iallefall!
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2010 Tusen takk for svar =Lillemora= Jeg ble mye roligere nå. Nå vet jeg iallefall at det ikke gjør vondt verre om jeg bruker det iallefall.. Håper alt står bra til med deg og den lille Krysser fingrene for at det klaffer for meg neste pp også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå