Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg vurderer å kjøpe et sett på jysk. Hvite tremøbler, to stoler, bord og en benk. 3000 kr.Romantisk stil:) Er ikke så glad i disse mørke rottingmøblene. Men så noen i kunstrotting i lysere farge på plantasjen som var ganske så fine, kostet 6000 kr. Sikkert bedre å sitte i disse da. Hva har dere?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Bare plast- lite vedlikehold.. Ikke vedlikehold i det hele tatt egentlig. Blir rottingmøbler etter hvert, men sikkert ikke før til neste år. De hvite på Jysk er veldig søte, men er det ikke vedlikeholdsfritt så kan jeg ikke ha, da jeg ikke er flink å ta vare på slikt.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Jeg kjøper plast/plastrotting. Jeg tør ikke kjøpe tremøbler, da disse ofte er "sertifisert" regnskog... Det har jeg ikke samvittighet til! Er nok ikke av de mest kresne, plast kan jo se bra ut det også. Holder seg bra, har hatt de eldste stolene nå i 8 år og de ser fortsatt bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå