Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Hei. Jeg er sååååå frustrert, jeg har en samboer som jobber i restaurantbransjen og som lever og ånder for jobben sin. merker jeg er sliten på at han aldri er hjemme hos meg, jeg er gress enke hver helg og må gjøre alt alene føler jeg. Har nevnt for han at jeg føler det slik, men det er til barnets beste at han jobber mye nå. Han driver egen restaurant, skjønner at han må jobbe mye, men klarer ikke helt og se at dette skal snu på seg etter at lille jenta vår kommer. Utrolig mye snakk om jobb hele tiden, fra morgen til kveld. Jeg skulle så ønske at han deltok mer hjemme, i forberedelser og kos hjemme. Er mye alene og blir ofte lei meg. skulle så ønske at familien kom litt i første rekke nå som vi snart får en lita tulle i hus. Merker jeg blir ofte sint på han når han er hjemme, prøver og være blid, men det er ikke så lett når man ikke føler seg prioritert. Tror ikke helt han vet hva som venter han når barnet kommer.. det er litt skremmende. Nå har jeg nettopp blitt ferdig med barnerommet.. helt alene ( Stolt) er 33 uker på vei nå. Han har ikke tatt i en maling pensel eller noe siden jeg startet.. bare jobb jobb og ta noen øl etter jobb og jobb jobb jobb.. Blir så frustrert... Noen kloke ord til meg....????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå