lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 jeg gjør ikke det, mener at man ikke skal sove med dem på,at føttene skulle få lette på trykke, men husker ikke helt det der.
Pinnus Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Skal ikke være nødvendig så lenge man ligger har jeg forstått? Jeg klarer ikke gå med mine, synes de er så stramme og ubehagelige. Får bare ha elefantbein i noen uker til;)
SpongeBob Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Man al ikke det, men du verden som det frister - tenk å slippe slitet med å få dem av og på hver dag;-)
T#3 Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Tar de av før jeg legger meg, og tar de på igjen ganske umiddelbart etter jeg har stått opp. Pust og pes sier jeg bare!
bondeknøl Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Man skal ikke sove med de.. Jeg syns de er gode å ha om jeg står og går mye, men slenger jeg bena oppi sofaen om kvelden må jeg ha de av, da er det ikke behagelig lenger.. godt å sove uten sokker om natta, så jeg kunne ikke tenkt meg det for alt i verden
Løvinna30 Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 vet ikke,er ganske fristene å sove med dem, det er et ork å ta de av og på .. men da jeg legger meg å tar dagslurer så har jeg de på.. sov med de på etpar tre timer på dagtid her om dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå