Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Eventuelt når begynte du å amme mindre... Sånn 1-2 ganger for dag eller der omkring..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Med eldste så mista jeg melka da h*n var 3 mnd(pokkers xsvigermor som blanda seg og stressa meg) andre så amma jeg til h*n var 2,5 år. Ammet aldri offentlig etter h*n var litt over året. Nattamming var til ca 2 år..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Fullammet i 6 mndr, ammet gradvis mindre, og da han var ca 18 mndr var det kun en gang pr dag. Vi sluttet helt da han var omtrent to år.
Ranveig R Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Eldste var 19 mnd då vi slutta. Amma kveld, av og til natt og av og til midt på dagen fram til det. Hadde tenkt å fortsette litt lenger, men det var tomt pga nytt svangerskap, hyperemesis og vektnedgang. Lille var 18 mnd. Amma ein god del (dag, kveld, natt) og måtte slutte tvert pga allergi. Det gjekk geitt å slutte, men skulle ønske vi kunne tatt det i vårt tempo.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Sluttet på dagtid når hun var nesten 7 mnd, Så en mnd senere kuttet jeg ut natten også:-) så ca 8 mnd!
3småtroll♥ Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 1. Mistet melken da hun var 3,5 mnd da hun hadde fått smaken på flaske isteden... 2. Måtte slutte da hun var 5 uker da hun ikke tålte min melk (pga allergi..) 3. Ammet til han var 18 mnd. Fikk mm på natten til han var 15 mnd og ammet 2-5 ganger om dagen til han var 18 mnd og mistet interessen selv:)
Trollemor75 Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 "nesten" fullammet i 5 mndr (1 flaske MME per dag eller ble det rabiat unge). Amming + fastføde deretter. Han trappet ned av seg selv ettersom han spiste godt og variert veldig tidlig (les: min sønn er et matvrak). Jeg sluttet å amme helt når han var 9 mndr fordi jeg måtte til utlandet for et jobbintervju. Da var vi ned på 1-2 amminger per dag. Han "spurte" aldri om pupp, det virker som han var ferdig med det han også.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 fullammet i 7 mndr, sluttet helt å amme da barnet var 10 mndr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå