Gå til innhold

Andre som har satt inn ett 16 delt egg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Bicon :)

Ja de var veldig ivrige disse eggene. Bare det ikke er negativt når de har delt seg så mye?

Håper at denne gangen lykkes vi :)

Hvordan går det med deg og den voksende magen din?

Gleder meg til den dagen jeg får babymage <3

klem

Nei, tror ikke det er en ulempe at de har delt seg så mye, det vitner bare om at utviklingen har gått bra så langt..., de skal jo dele seg i hundre eller noe før det sprekker....

Det går fint med meg vettu, er kommet over de magiske 12 ukene, og det er en god følelse...

Begynner å bli litt småfeit rundt magen, men jeg ønsker magen hjertelig velkommen :)

Det skal bli godt når magen popper skikkelig ut, og at en kan se en er gravid og ikke bare feit liksom :)

Du får nok snart den samme gravide magen skal du se, jeg unner deg det av hele mitt hjerte..., så igjen, lykke til, skal heie deg fram til positiv test :)

Så herlig da å være over de magiske ukene. Kan tenke det er en god følelse. Har dere fortalt familie og venner om det?

Tenk så fint det blir når magen kommer skikkelig fram til sommeren. Syntes det er så koslig å se på gravide mager som strutter :)

Håper at jeg også for den magen snart ja. Satser på det. :) Siden jeg satte inn 2 egg så kankjse den blir ekstra stor ;) Hvis det blir tvillinger :)

Heier på meg selv og alle andre her inne :):)

Takk for varme ord Bicon <3

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...