Gå til innhold

Medela pump in style advanced, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære datter vil ikke ha pupp, og jeg er lei av å sitte med en liten avent håndpumpe. Jeg vil gjerne gi mm til alle måltider, men uten en elektrisk er det helt umulig.

Noen som har erfaring med denne pumpen? Jeg vil gjerne få mer melk, og belager meg på å pumpe ofte så lenge jeg er hjemme, slik at jeg ligger på forskudd med måltidene, og alltid har et lager i fryseren. Også vil jeg pumpe meg lenge. Og håndpumpen tar jeg da med når jeg skal ut/bort tilfelle syyykt melkespreng.

Tenker jeg riktig da, og er denne pumpen grei til mitt bruk, med tanke på at den er så dyr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å kjøpe medea electric swing etter anbefaling av ei venninne. Sa den er absolutt best for du kan stille hastighet. Dyr men god.

Skrevet

Jeg har bestilt in style advanced, og skal hente den etterpå. Gleder meg til å ikke sitte med håndpumpe,men lurer på om det er verdt nesten 3000 kroner? Har jo planer om å holde på en stund da.

HI

Skrevet

Du kan stille hastighet på denne også :)

Jeg fullpumpet i mange måneder fordi gutten min ikke kunne ammes.

Var ekstremt fornøyd med Medela pump in style, den var veldig mild mot brystene også (husk å skaffe deg bryststykker i riktig størrelse, slik at den får rett tak). Veldig praktisk at den er i en ryggsekk som er lett å ta med, muligheter for å bruke batteri i stendenfor strøm, i tillegg følger det med en liten håndpumpe.

Brukte mellom ti og femten minutter på å tømme begge brystene.

Jeg hadde lager både i fryser og i kjøleskap og lå alltid på forskudd :)

Lykke til!

Skrevet

Da ar jeg kjøpt og prøvd, den var helt genial :)

Ferdig å pumpe på 5 minutter ( har ikke så enorme mengder melk enda da). Skal bli deilig å bare kunne gi morsmelk nå!

Men hvis jeg pumper ofte får jeg vel mer melk?

Skrevet

Vi kjøpte den ettersom jeg ikke fikk til ammingen. Brukte den i 4 uker før ammingen kom i gang, og den var virkelig verdt sin vekt i gull. Hadde aldri orket å sitte med manuell/enkel pumpe når en fullpumper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...