Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Er så utrolig missfornøyd grusom bagrunn, ungene var ikke kledt fint(de var hos faren) Utrolig kjedelig altså.. Kommer ikke til å kjøpe de i år allefall
Gjest Toxic Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Kjøp dem og send dem til adressen under. http://photos.ellen.warnerbros.com/galleries/bad_paid_for_photos
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Så bildene fra vår barnehage og i dag. Ikke fornøyd med portrettene.. Ungen ser ikke i kamera eller ut som om han har det ok. Middelmådig bilde. Kjøper gruppebilde og et portrett, trenger heldigvis ikke kjøpe hele pakken.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Dette høres kanskje litt teit ut, men får du ikke tatt nye? Da jeg skulle ta 6.klasse-bildet, ble det TOTALT mislykket. Her snakker vi fotograf som måtte ha vært rusa på et eller annet, for at han ikke så at jeg så helt på j.....g ut, det skjønner ikke jeg!!! Jeg hadde tennene på tørk, den høyhalsa genseren min var delvis brettet innover og jeg så bort fra kamera, oppover på en måte. Det blidet er så stygt at jeg gremmes over at klassekameratene mine fikk det, og dette er nesten 20 år siden.. MEN, jeg fikk tatt nye hos den samme fotografen, og de ble fine! Det skader jo ikke å spørre?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Har ikke undersøkt om det er mulig å få tatt nye.... Faren syns de var fine da, og jeg sa rett ut hva jeg syns.. Fatter ikke hvordan det går ann å mene at bakgrunnen var fin.. de satt mot en stein, så det ble bare svart og grått. Og jeg ba faren også om å ta på de noe FINT tøy... og der kommer den ene i en grusom sommerkjole og andre i en utvaska grusom genser... Håret til jentungen var ikke stelt ordentlig en gang. bare satt i en hestehale, og hår stakk opp sånn som det gjør når du ikke greier det ordentlig bakover. Håret til minsten lå klistra til hodet. Fatter ikke at han og samboeren ikke kan bruke øya å se at det IKKE var bra før de leverte HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Det dummeste jeg veit er folk som doller opp ungene sine for å ta bilder i bhg! Jeg syns det er mye koseligere med levende bilder, der ungene er "som de er".... jeg "styler" aldri ungene før fotografering!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Styler de ikke jeg heller, men syns det er greit å ha på de ordentlige klær som de kler, og ikke at håret står til alle kanter. Jeg vil å ha levende bilder, men de skal ikke se for jævlige ut på bildene heller, og desverre så var det det som skjedde her Ungene er fine de, men med fæl kjole, utvaska genser, håret til alle kanter, så blir det katastrofe
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 21:49 Ha ha ha!tastisk link! Nå lo jeg godt :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #11 Skrevet 21. mai 2010 Syns det høres ut som morsomme bilder jeg ;-) har ungene dine klær de ikke kler?? Da burde du kanskje gå igjennom garderoben deres? Jeg syns du høres fisefin ut, en sånn som gjerne vil at ting skal se veldig fint ut...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #12 Skrevet 21. mai 2010 Jeg kjøper ALDRI barnehage eller skolebilder, de er overpriset og ofte dårlige. Ta heller bilder selv og forstørr eller ta med ungene til en fotograf! Det er ikke noe must å kjøpe disse bildene!
Patetica fåkksi Skrevet 21. mai 2010 #13 Skrevet 21. mai 2010 Toxic, jeg elsker deg. Jeg syns forresten at det er for dumt å kle ungene spesielt den dagen det er barnehagebilde. Dattera mi er fin nok som hun er, og det er henne jeg vil ha bilde av, ikke en nyinnkjøpt Hello Kitty-genser og De Spesielle Buksene som kun taes frem en gang i året. Jeg kan gre henne halv åtte om morgenen men det betyr ikke at hun er like fin på håret etter lunsj, forresten. Og om hun har "forjævlige kjoler og utvaska gensre" kaster jeg dem og bruker noe annet. Og en siste kommentar: jeg tar bedre bilder av henne en hvilken som helst fotograf. Gruppebilde kjøper jeg men ikke portretter.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #14 Skrevet 21. mai 2010 Hvis du leser hoved innlegget en gang til, så kan du se at de var hos faren. Han som hadde klæra, han som kledde de. Samboeren hans har en sønn, så min sønn bruker hans klær. Det som kler hennes sønn, kler ikke min bestandig. Jeg er ikke fisefin, men jeg har brukt barnehagebildene som julegave og bursdagsgave, derfor jeg vil de skal se fine ut. Men det slipper jeg jo nå da. Har fått en jeg kjenner til å ta bilder av de. Han er fotograf. De blir tatt ute, ungene blir naturlige og ikke oppstilt mot en bakgrunn.. Men like forbanna irriterende med de barnehagebildene da... Heldigvis ingen kjøpetvang.. HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #15 Skrevet 21. mai 2010 Det er vel neppe fotografens feil at du hadde tenna på tørk og gensen brettet feil vei??? Måte på hvilke skyld man skal legge på andre mennesker da!
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. mai 2010 #17 Skrevet 21. mai 2010 Haha, nei, selvsagt ikke, men fotografer bør vel være såpass at de SER at genseren er bretta innover, og så vidt jeg vet tar de flere enn ett bilde også, de kunne vel valgt et annet ett. (Og tanken på at akkurat det bildet var det beste er kanskje det verste med hele historien;)) Foreldrene mine så nesten ikke at det var meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå