Gå til innhold

Hva synes dere om toppløs soling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI her.

Det handler IKKE om sjalusi eller selvgodhet på noen måte. Men når jeg ser damer som spiller badmington toppløs på ei strand med 5000 mennesker, da ser jeg det ikke som noe naturllig, men et ekstremt behov for å eksponere seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Bare jeg får vist meg frem i bikinien min så er jeg fornøyd :) De som vil vise sine nakne pupper, og som virkelig klarer dette, be my guest ;) Men for meg hadde det vært totalt unaturlig.

Skrevet

En uting. Gjør det aldri selv og blir dødens flau om noen jeg kjenner gjør det. Marerittet må jo være hvis morra mi gjør det.

Skrevet

dersom menn får lov, så skal jeg også ha lov. Likestilling.

Skrevet

Jeg er overrasket over at så mange er imot dette. Hva er problemet da? Jeg føler ikke at det er noe å skjule. Mistenker nesten at det er noen som sitter å svarer flere ganger...

Jeg ville helst solet meg naken da, men det blir jo ulovlig. Ville ikke nølt med å gå på en nudiststrand heller. Jeg har ikke noe som imponerer noen, men jeg liker å være avkledd og toppløs. Jeg føler ikke at jeg viser frem noe heller, puppene er noe helt annet enn "understellet" :)

Skrevet

Harry? Nei, det synes jeg ikke.

Hadde jeg hatt pupper til å gjøre det, så hadde jeg nok gjort det, så jeg forstår godt de som gjør det.

Skrevet

Hvorfor det? Så du kunne vist deg fram?

Skrevet

Hvorfor er du så opphengt i at dette handler om å vise seg frem?

Hva om noen har andre grunner? Som at det er behagelig, en får ikke skille osv. Da kan du jo si at det å gå i bikini er å vise seg frem også, men for meg handler det om å sole seg...

Skrevet

23:18 var meg

Skrevet

Ekkelt og vulgært. Når kvinner i tillegg går rundt i tanga opp i rompa burde de vært henvist til nudiststrand.

Spar oss andre for å se pupper, enten de henger eller strutter!

Skrevet

Hvorfor? Pupper er da pent og se på?

Skrevet

skulle gjerne har solt meg toppløs selv. Hadde det ikke vært for at puppene mine er letter fæle

Skrevet

23:45: Det er nå ikke værre å se på pupper enn resten av kroppen i bikini.. Skjerp deg og få kontroll på sjalusien din i stedet for å prøve å oppdra andre.

Skrevet

Jeg syns puppene er noe man kan holde for seg selv så lenge det er praktisk mulig. Pupper er noe veldig seksuelt så det hører ikke hjemme å blotte dem i det offentlige.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg satser heller på hvite pupper, enn å se ut som jeg har på hvite bukseseler.

Skrevet

Har megaflotte pupper, men kunne ikke tenke meg å sole meg toppløs. Enig i at det er vulgært, og faktisk helt unødvendig. Kan strekke meg til å sole meg uten BH på verandaen når ingen ser meg. Har ikke lyst til å flashe musa heller, og for meg er det omtrent samme greia.

Skrevet

Spørs hvor man er, feks hjemme i egen skjermet hage eller veranda er det helt ok hvis man ikke blotter seg for hele nabolaget. Eller hvis man har en usjenert strand eller et svaberg et sted. Men ikke på større offentlige strender, eller på stranda i sydlige strøk. Da bør man heller finne en strand for nudister og sprade naken. Er selv litt naturist og soler meg gjerne naken på et par usjenerte steder jeg vet om der jeg slipper å gå meg på folk.

Skrevet

Ekstremt harry og vulgært, og blir vel sett på som ganske ressurssvakt og lavklasse?

Mannen min hadde ikke akseptert at andre kikket på hans eiendom på den måten i hvert fall.

Skrevet

Ressursvakt å se på kropp som noe helt naturlig? Folkeskikk og respekt for andres kulturer skal man ha. Endel steder er det helt normalt å gå med bare bryster også. Harry er det ikke uansett synes jeg, om puppene er struttende eller henger langt ned på magen.

Kun noen få gjør det med baktanke, mange synes det er deilig å rett og slett slippe dem løs og få luft på hele kroppen.

Selv elsker jeg å gå turer i villmarka både barføtt og naken. Føle seg i ett med naturen.

Skrevet

Jeg liker det.

Syntes kvinner har like stor rett til behag som menn, derfor bør de kunne gå toppløs om de ønsker det. Thailand som hi refererer til er litt søkt når vi tar i betraktning at av de norske menn som kjøper prostituerte er Thailand overrepresentert som land der de har kjøpt.

Det er flott at vi kan ha et naturlig forhold til nakenhet og ikke seksuallisere alt med å ta på små topper.

Skrevet

Det har like lite med eksponerings behov å gjøre som når min mann går toppløs. Det er rett og slett behagelig. Klipper plenen toppløs også jeg. Jeg har forresten en god utdannelse, en respektabel jobb og god økonomi.

Skrevet

Trodde det bare var gamle damer som fortsatt soler seg toppløst.. Grandcanaria-gjengen med lyseblått hår, liksom..Jeg gjør det aldri og kommer aldri til gjøre det heller.. Mine pupper er små og slappe, så jeg kan godt innrømme at de ikke akkurat ville vakt oppsikt heller.. Ha ha ha!

Skrevet

Jeg synes det er direkte respektløst å gjøre det i land hvor dette ikke er akseptert i kulturen. Hva man gjør her hjemme får være opp til hver enkelt, men personlig synes jeg man kan ha på en bikinitopp.

Skrevet

Synes det er både harry og vulgært!

Kan ikke si at jeg har sett så mange toppløse på norske strender de siste årene, så trodde ikke dette var så vanlig lenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...