Gå til innhold

Hva synes dere om toppløs soling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fine pupper,men ser virkelig ikke grunn til å flashe de fram til noen... vulgært og "se på meg" chicks som bare MÅ vise seg..

Men sånn er det jo overalt så..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Syns det er helt greit. Pupper er og blir naturlig, og er ikke mer enn en fett, hud og brystvorte. At bryster er noe seksuelt er noe vi har blitt fortalt. Primært er puppene en matstasjon.

Ingen som ser to ganger etter mannen min om han går toppløs på stranda, og da syns jeg faktisk jeg også bør få lov til det (innenfor rimelighetens grenser, jeg tar selvfølgelig hensyn til kulturer der dette ansees som respektløst). Puppene mine er nok ikke noe særlig å se på, og det handler ikke om å vise seg frem, men jeg syns det er behagelig å slippe bikinitopp som gnager, sklir og gjør at man får svette pupper.

Om folk syns jeg er harry må jeg ærlig innrømme at det bryr meg midt mellom puppene=P

Skrevet

Dere som mener at det er blotting, flashing og blir kun gjort for å vise seg frem, hva mener dere om amming? Det er jo også å dra frem puppen, gjerne på en plass hvor toppløs soling er uaktuelt.

Jeg blir i hvert fall inspirert til å sole meg mer toppløs av dette, utrolig at folk tror at dette handler om blotting og det å vise seg frem... Skulle nesten tro at vi var i USA eller et muslimsk land ut fra det dere skriver.

Hilsen toppløs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...