Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Selv gjør jeg det aldri, synes det både vulgært og harry. I Thailand, for eksempel, blir det sett på som direkte respektløst. Allikevel blotter vi nordmenn puppene fordi "det er jo ferie bare en gang i året, og skille vil jeg ikke ha". Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Like naturlig som å flashe puppene for å amme
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Blodharry! Kunne ikke falle meg inn å gjøre det. Har ikke stygge pupper eller på noen som helst måte komplekser for dem bare så det er sagt;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Enig! Harry! Og tror ikke det handle om skille heller, det er kun for å vise seg fram.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Tror HI er sjalu fordi hun ikke kan, pga at puppa ikke er så fine! hehe. Så er du redd for at mannen tilfeldigvis skal få se et par fine brød på stranda.hehe
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Ha, ha, særlig! Man "flasher" ikke puppene når man ammer, man mater en baby, stor forskjell etter min mening...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Synes det er drøyt. Har synes det siden jeg var barn.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Overhodet ikke! :-) Har fine pupper, og skjønner ikke greia med de som halvbrisne slenger oterhalene ut på stranda. De om det, men jeg synes det er respektløst, når kulturen i landet tilsier at man ikke skal gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #11 Skrevet 21. mai 2010 Eh, ja!Og jeg flasher ikke en dritt når jeg ammer,er du heldig ser du en snei av brystvorta mi idet jeg legger barnet til.Man soler seg toppløs for å vise seg fram,ikke fordi det er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #12 Skrevet 21. mai 2010 Helt ok, jeg har noe fint å vise frem også da, kanskje det er litt der det ligger også?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #13 Skrevet 21. mai 2010 Kunne aldri falt meg inn å gjøre det selv. Men det er fordi puppene mine er ikke noe jeg liker å vise frem til alle. Er såpass privat av meg. Ikke er de spesielt flotte å se på heller. Hadde fine pupper før jeg fikk barn men solte meg ikke toppløs da heller. Det har aldri falt naturlig for meg.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #14 Skrevet 21. mai 2010 Det synes jeg er helt ok hvis man er på en strand med litt space. Dit jeg pleier å dra er et flere eldre damer som soler seg toppløse. Synes bare det er koselig. Ikke mye harry over det. Tror ikke de gjør det for å være sexy... Hvis man er på et litt sånn sild-i-tønne sted kan det bli litt "too much" hvis du liksom kan røre ved naboen dersom du strekker ut armen. Ellers synes jeg ikke toppløs soling er harry. Jeg synes ofte det er litt sånn bohem-aktige damer som gjør det og ikke barbiedamer med eksponeringsbehov. Jeg gjorde det ofte før, og hvis jeg ligger nesten alene kan jeg gjøre det nå også, men jeg sprader ikke rundt. Tar alltid av meg toppen når jeg soler ryggen:).
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #16 Skrevet 21. mai 2010 Det er sikkert der det ligger hos deg ja. Jeg trenger ikke sole meg toppløs for å få oppmerksomhet, jeg har den fineste kroppen på stranda uansett jeg:-) Seriøst! Og nei, jeg er ikke et av de feite forumtrollene som later som jeg er en helt annen her inne, jeg bare trenger ikke flashe puppene for å føle meg attraktiv;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #18 Skrevet 21. mai 2010 Når jeg var i syden for et par år siden var det blanding av hvem som solte seg toppløs. Det var alt fra bimbo berter på 18 år med struttepupper til gamle damer med hengepupper. Tror alle forskjellige folk soler seg toppløse. Dette var på en strand med masse folk, hvor enn jeg snudde hodet mitt var det pupper. Litt ubehagelig, men folk må få gjøre som de vil. Men selv gjør jeg det aldri
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #19 Skrevet 21. mai 2010 Har ikke gjort det siden 90 tallet. Kunne ikke falt meg inn å gjøre det nå. Har vel blitt mer sjenert/privat med årene. Spurte også hva mannen mente om dette og han synes selvsagt at alle andre enn meg kan gjøre det.. Mannfolk, primitive som rakkern, hehe!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #20 Skrevet 21. mai 2010 Hehehe, det er så patetisk med folk som er opphengt i hva som er ut eller ikke...Men til din info, i fjor da jeg var på ferie i San Sebastian i nord-Spania var det flust av nydelige unge spanske og utenlandske, kule jenter som var toppløse på den mest populære surfestranden der, så at det er "ut" er det nok ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #21 Skrevet 21. mai 2010 he, he. Nei, du har nok ikke finere enn meg
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #23 Skrevet 21. mai 2010 Og pappan min er sterkere enn pappan din!
Gjest Skrevet 21. mai 2010 #25 Skrevet 21. mai 2010 Jeg kan nok finne på å sole meg toppløs, men man må jo se det hele an. Det er ikke alltid det passer seg. Uansett kan jeg nok finne på å kneppe opp på ryggen hvis jeg ligger på magen. Jeg ser på nakenhet som noe veldig naturlig og kunne nok (har ikke gjort) gått på nudiststrand også. At det mest naturlige som finst skal være vulgært og harry kan jeg ikke forstå, det må bunne i en liten dose prippenhet og selvgodhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå