Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 ... glemte dere/lot være å kjøpe som dere i etterkant angret på at dere ikke kjøpte??
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Glemte ingenting. Tror det er mest vanlig at man kjøper for mye og angrer på det. Som bleiebøtte.... Det er jo ikkeno problem hvis man skulle "glemme" å kjøpe noe. Da ordner man det etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Jeg tror også man heller handler altfor mye. Men jeg angret på at jeg ikke kjøpte baby bjørn bæresele litt tidligere, den er gull verdt!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Det er da så lite en trenger til en baby så jeg kan ikke skjønne at det skulle være mulig å "glemme" noe.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Hmmm.. Angrer på at jeg ikke hadde flere flasker og pumpe.. Hadde rett å slett ikke tenkt på amming.. :s Endte med at mannen måtte dra på butikken når vi kom hjem å handle det.. Skal sies at babyen ble født litt for tidlig, så ble litt hast her da. Men pumpen ble gullverdt når jeg hadde melkespreng og babyen ikke ville suge selv fra bryst.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Skulle ønske jeg hadde elastisk bæresjal til de når de var små. Fikk mei tai etterhvert, likte den også Bæresjalene trenger jo ikke å knyttes opp for å ta babyen ut av, det er så praktisk
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Det er jo bare å kjøpe det dere eventuelt har glemt etter babyen kommer da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå