Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Hvor nært oppunder termin er det vanlig å "time"? Innbiller meg at det er litt før...? Kommer kanskje an på tidligere svangerskap ol. I mine to forige svangerskap gikk vannet 14 dager før termin første gang og 6 dager før andre gangen. Tar de hensyn til det...?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 6-10 dager før er vanlig. Det ble hastesnitt på meg forrige gang så egentlig lurer jeg litt på dette selv. Er nå gravid igjen, men skal ikke på samtale før om noen mnd,,, men jeg vil også helst ha snittet før pga forrige fødsel startet 15 dager før termin.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Jeg hadde planlagt snitt. 8 dager før termin...Litt nerver for at det skulle skje noe før, men gikk bra:) Å en veldig fin opplevelse! Ikke noe vondt i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Takk for svar:) Har hatt to beintøffe fødsler hvorpå den siste endte i akutt KS. Etter keisersnittet fikk jeg noen forferdelige etterrier og livmoren ville ikke trekke seg sammen så jeg mistet masse blod og måtte reopereres osv. Måtte ha blodoverføring. Tror nok jeg får innvilget KS når jeg skal føde igjen. Har regnet ut at jeg har termin 4 januar...Så da kan det jo faktisk bli KS på meg midt i jula.... Det kan også bli et 2010 barn og ikke 2011...Ganske avgjørende i forhold til skolegang osv. ... HI
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Planlagt KS 20 dager før, fikk selv velge dato. Hadde egentlig fått dato 15 dager før, var gravid med tvillinger. Fikk også velge hvilken lege som skulle utføre KS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå