Gå til innhold

Trekk til Teutonia vogner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva enn du gjør så hør IKKE på de som jobber hverken på BabyShop eller på Barnas Hus. De er retten og sletten INKOMPETENTE på Teutonia!!!

(en anelse frustrasjon fra meg der gitt...)

Det beste er å prøve trekket og kalesjen på rett og slett, for noe av det går om hverandre og andre ting ikke...

Lykke til:)

Ikke alle er inkompetente på Teutonia der.. kommer an på tidligere arbeidserfaring. Jeg har jobbet på reflex i mange år, før jeg nå jobber på Barnas Hus og jeg kan i hvert fall mye om teutonia, noe flere av mine kollegaer også kan. (de som har jobbet på reflex tidligere da)

Men akkurat når det gjelder dette spørsmålet må jeg si jeg ikke er sikker. Men hvilken modell har du? For klipsene til feste av frontbøyle og kalesje endret seg i 2008 tror jeg.. så hvis du har noe fra 2007 som skal passe på noe som er nyere enn 2007 eller motsatt går det nok IKKE.

Mener også at trekket blir for trangt på den ene eller andre vogna...

Jeg har nok bare hatt uflaks der jeg har hørt...

(BabyShop Slependen og Barnas Hus i Krokstadelva)

Siden det er snakk om Teutonia her da, hvorfor er det sånn at de lager vogner hvor de bruker navnet på modellen år etter år, men at min 2004 ikke kan bruke noe fra 2009??

Jeg tror ikke Teutonia er eneste produsent som gjør det slik, men akk så plagsomt når man er nødt til å slepe med seg vognunderstell i hist og pist for å prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...