mammaklar85 Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Vi venter barn i januar, og har såvidt begynt å kikke så smått på vogn. Vi har 3 barn fra før, og har en Touran (7 seter). Men når vi da må ha opp det 6 sete når babyen kommer, blir det veldig liten plass noe vogn.. Det jeg derfor lurer på, er om noen vet om en kompakt vogn som både er kort og smal?? Kikket på Brio Happy duo, men tror den akkurat er litt for stor.. =/ Takker for tips
Aleana Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Emmaljunga City Cross? Har den selv, men det er den eneste vognen jeg har hatt, så jeg vet egentlig ikke hvor stor den er i forhold til andre vogner, men har hørt den skal være rimelig kompakt. Jeg har en gammel bil nå (sedan type), så der må jeg ha vognen på tvers i bagasjerommet, men tror nok det er null problem å få den inn på langs i en stasjonsvogn eller lignende. Vet ikke hvordan det blir med en Touran da :-)
mammaklar85 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Takk for svar Aleana Var nettopp inne og kikket på målene på city crossen, og den er nok noen cm for stor den også
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 hmm TFK, Bugaboo*tenke* Easy walker kanskje....vi har en liten bil og den vi fikk plass til var TFK=) den ser stor ut men blir veldig liten=)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Vi hadde Teutonia Mistral med softbag, valgte den nettopp pga trang plass til vogn (Ford Galaxy)
Trollemor75 Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Vi kjøre Micra, enest vogn som passet inn og tillot annen bagasje var Bugaboo Cameleon. Knall fornøyd med den! Vi har også en City Jogger Mini. Den er moro å trille, men skulle jeg velge, foretrekker jeg fremdeles Bugabooen. Vi bor forøvrig i leilighet i byen på Vestlandet, reiser mye med fly (har reisekofferten), vognen passet godt til våre behov og vår livsstil.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Babytravel amsterdam har jeg nettopp kjøpt. Det er en stødig 3-hjuling med kjempegod trillekomfort og den er billig (3999,- for sportsvogn og bag på babyproffsen i sverige i allefall) Understellet brettes på en måte i tre når du legger den sammen, så den blir utrolig liten. Tar du av hjulene blir den på størrelse med en liten trillekoffert omtrent (helt sant!). Valgte den selv fordi den ble så kompakt. Har bare kjøpt sportsvogna, men bagen så absolutt brukbar ut den også.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 Bugaboo blir utrolig liten. Har prøvd denne i en Toyota iQ med tre seter oppe og ett lagt ned (dvs denne bilen har ikke bagasjerom når den har 4seter oppe), da passet til og med bugabooen inn i denne minibilen! Helt utrolig! Jeg vet at barnashus lar deg prøve de forskjellige vognene i bil før kjøp... så du kan jo prøve det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå