Supermamm Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Alt har gått veldig bra. Jeg ble skikkelig kvalm og dårlig da jeg skulle tegnes på og vaskes, men det gikk over da jeg fikk lagt meg på operasjonsbordet. Etter det husker jeg ikke noe før jeg våknet av narkosen;) Det sprenger endel og gjør litt vondt, men tar voltaren og pinex forte så det går bra! Kan ikke ta av bandasjen før på søndag, så det er først da jeg kan dusje og se resultatet! Er kjempespent. Lurer fælt på hvilken størrelse de er under der. Jeg hadde B cup før jeg fikk barn og har etter ungene hatt en D cup, men mye av fyllet er jo også hud. Er du fornøyd med resultatet ditt? Hvordan har de siste dagene vært?
Panterjenta85 Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Kan jeg spørre hvorfor du valgte å gjøre det? Sliter så med meg selv om dagen. Har nesten slutta helt å amme nå og den ene puppen er så tom. Henger liksom bare der. Er mer fornøyd med den andre, men frykter at begge to kommer til å være helt tomme og slunkne når jeg har slutta helt å amme. Trodde egentlig ikke at jeg brydde meg, og det er mye mulig jeg ikke gjør det når de først har blitt like store igjen, men akkurat nå har jeg det pyton... Lurer på om kanskje løft er noe for meg også...
Supermamm Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Klart du kan spørre:) Puppene var rett og slett veldig laaange og rimelig tomme etter 2 graviditeter med vekt oppgang og nedgang. Etter siste runden med amming måtte de rulles opp i bhen;) Har kjent veldig på at det har gått utover selvbildet mitt. Nå har jeg jo ikke sett resultatet enda, men forhåpentligvis vil jeg nå trives bedre i bikini og slutte å kvie meg for å vise meg uten bh foran mannen min:)
Ajam Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Hei Haircare. Gratulerer med vel overstått Likte kommentaren din om å at du måtte rulle puppene på plass i bh'n hehe.. Har de tatt bort hud fra brystene dine også? Jeg er veldig fornøyd med resultatet, men dagene etter har ikke vært så veldig gode. Har hatt mine stunder jeg har angret. Det er den følelsen som du beskriver. Puppene sprenger, og føles stinn liksom. Har også hørt den lyden av "kram snø" i brystene mine. Men det er kanskje fordi jeg har silikon innlegg. Men i dag, på dag 3 kjenner jeg meg mye bedre, så da er det håp. Jeg tok av bandasjen etter ett døgn, har igjen bare den tapen på selve såret på brystene. Skal ta min 1. dusj i morgen. GLEDER meg :)
Panterjenta85 Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Er det noe man eventuelt bør vente med til man ser seg ferdig med amming for godt? Vil det eventuelt kunne gå tilbake om man tar operasjonen og så ammer nytt barn senere?
Ajam Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Det våger jeg ikke å svare på, ang amming altså. Men med brystløft flyttes jo også brystvortene oppover. Om de da blir "koblet til melke kranene" vet jeg ikke... hehe.. dårlig forklart Men kjenner flere som har tatt operasjonen, og det har blitt gjort etter at de ikke skal amme flere barn.
Supermamm Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2010 Ajam - tusen takk:) Han fjernet litt hud og tok litt vev av det ene brystet da det var litt større enn det andre;) Har lest om den kram snø lyden, at det er vanlig når man har innlegg. Skal nok bli deilig å dusje ja. Det gleder jeg meg til og! Jeg er veldig spent på størrelsen jeg da, om det blir veldig mye mindre enn jeg er vant med... Panterjenta: dette har jeg klippet fra colosseumklinikken sine sider: "Ammeevnen ødelegges normalt ikke av de teknikker vi bruker ved Colosseumklinikken. Følelsen i brystvorten kan iblant bli borte, men dette er svært sjelden. Brystene kan bli slappere og/eller mindre etter senere graviditeter, enten du er operert eller ikke." Selv har jeg to barn og er ikke helt bestemt på om det noen gang blir en nr 3, isåfall er det lenge til;) Så om du har planer om flere barn i løpet av et par års tid hadde jeg absolutt ventet med et sånt inngrep;)
Panterjenta85 Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 æsj jeg er så usikker på hva jeg syns.. Vil uansett vente til jeg ikke får flere barn for tulla skal helt sikkert ikke bli enebarn. I utgangspunktet så er jeg veldig i mot å endre utseendet, men sånn som nå er selvtilliten på bunn fordi puppene mine er så forskjellige...
Supermamm Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2010 Må oppdatere her etter utpakking idag:) Puppene mine er kjempefine! Ligner veldig på "mine" egne fra før jeg fikk barn, mulig litt større. Men vanskelig å si str enda pga hovenhet. Angrer ihvertfall ikke på at jeg gjennomførte brystløftet og er både glad og letta nå
Ajam Skrevet 23. mai 2010 #10 Skrevet 23. mai 2010 Så bra! Viktigste er at du er fornøyd Jeg syns faktisk mine er litt store jeg da.. Fylte inn 260 g i hver. Men tipper at de er veldig hovne ennå. De er jo steinharde på toppen, der jeg ikke har innlegg. De faller vel litt ned og vil se mer normale ut.. Håper jeg..
Supermamm Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2010 Ja, det tar nok litt tid før de synker og "setter" seg. Skal se det blir bra i løpet av et par mnd:)
Gurine Skrevet 23. mai 2010 #12 Skrevet 23. mai 2010 Lurer på en ting jeg. Hvor mye koster det egentlig? Jeg har to laaange pupper etter tre barn og ammeperioder. Den ene er i tillegg nesten dobbelt så stor som den andre. Er det mulig å få noe av kostnadene dekket egentlig?
Supermamm Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2010 På colosseum klinikken, der jeg gjorde det, koster det 36 000 for brysløft. Dersom det er stor forskjell på brystene dine burde du gå via fastlegen og få en henvisning. Da er det riktignok sikkert litt ventetid, men assymetri kan være grunnlag for å få det dekket. Og det er jo en stor kostnad... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå