hanne håpløs Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Eh jenter, jeg husker ikke når jeg var i kontakt med lege/jordmor da jeg var gravid forrige gang. Altså i hvilken uke av svangerskapet. Når er det vanlig å kontakte lege/jordmor? Hvilken av de to går en til først?.. Jeg er forresten rhesus negativ, så forrige gang tok jeg blodprøver to ganger. Blir det gjort nå og? Hilsen ei som er litt glemsk; HH =)
Snuskomrusk Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hei På det arket jeg fikk av legen, står det at en bør ta kontakt med lege/jordmor for første gangs svangerskapskontroll mellom uke 8 og 12. Mener også å ha hørt noe om ekstra oppfølging for dere som er rhesus negative, så kanskje du bør ta en telefon ned til legekontoret i neste uke? Lykke til
hanne håpløs Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2010 Takk for svar Zzoe Ja, vet det er noe med blodprøver et par ganger i svangerskapet. Jeg får vel ta en telefon i løpet av uka da =)
*ulvemor* Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 jeg ringte både lege og jordmor samme dag jeg, da jeg var 7 uker på vei. Her sa de at det var bra at vi ringte tidlig, fordi det kunne faktisk bli fullt hos jordmor også!
hanne håpløs Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 oi, ja der sa du noe I&Y! Jeg får ringe over helga Er nå tross alt litt usikker på hvor mange uker jeg er på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå