Gå til innhold

I dag er jeg på den..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..søttisjette dagen i min menssyklus.. Min forrige var på 63 dager.. Jeg tror jeg blir gaaaal av å ikke få mensen (en setning jeg ikke trodde jeg noen gang skulle ytre..hehe). Lurer på om jeg kan ha pcos, da fertilitetsmonitoren mener at jeg har forhøyet LH-nivå fra sjette dagen etter mensen til siste test (20 tester..)! *sukk*

Non andre med lignende problemer? (og jo, det er et problem når man prøver å bli gravid!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja slik har jeg det også. Har alltid vært sånn - men har ikke pcos.

Snakk med gynekologen din om muligheten for å få skrevet ut pergotime / primolut.

Det satte ting i system her ihvertfall, og begge ungene satt på første kur.

Skrevet

Ja, flere har anbefalt meg pergo, men må jo til lege for å få resept, og jeg liker ikke leger.. :)

Har også alltid hatt uregelmessige sykluser, men nå syns jeg det ble ekstra ille.. Eller så er jeg bare bevisst det, siden jeg har begynt å telle.. :)

HI

Skrevet

Anbefaler deg Efamol (nattlysolje), den oppretter hormonell balanse og gjør livmorslimhinnen tykkere og mer "beboelig" for et befruktet egg ;)

Ta 3 kapsler for dag, og du må forvente 2-3 mnd før du merker forbedring. Men tro meg; den kommer !!

(kan kjøpes på www.caredirect.no - billigere enn helsekost og kommer i posten i løpet av noen dager)

I tillegg blir hud og hår mye penere, og det er jo ikke å forakte heller.

Skrevet

Åh, takk for tipset! Det må prøves! :)

Skrevet

Om du slit å bli gravid, så får du ta mot til deg å gå til lege. Det er jo svært mykje vanskelegare å bli gravid med så lange syklusar, og ofte har ein heller ikkje eggløysing. Har høyrt om kvinner med så lange syklusar som likevel klarar å bli gravid, men du kan auke sjansane betrakteleg med medisinar. Det er i allefall mi erfaring. Resultatet gjorde det vel verdt å strosse legeskrekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...