Gå til innhold

hjeeelp, har hatt dagpenger fra nav fra jul og frem til 9 mars.

Anbefalte innlegg

Skrevet

i beg. av mars begynte jeg å jobbe fulltid, og har jo fortsatt å sende inn meldekort siden dette kun var vikariat som ble forlenget og jeg visste jo ikke hvor lenge jeg fikk jobbe der...,

sendt meldekort på tirsd. 18 mai, og det står "ingen beregning" på MIN side hos NAV. Er redd jeg har mista dagpengene mine nå.... for d er selvforkyldt at jeg ikke har villet fortsette..., jeg jobber ikke der lenger fordi jeg ikke ønsket.....ufff ufff..

må sikkert ned å forklare meg....grrr....

hva tror dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har jobbet i et visst antall uker (tror det er 6 uker), blir du automatisk deaktivert som arbeidssøker. Men hvis du trenger dagpenger igjen kan du levere søknad om gjenopptak av dagpenger. Da får du den samme dagsatsen som sist. Men mulig du ikke har krav på dagpenger en stund ja, hvis du selv sa opp. For du må legge ved arbeidsavtale og bekreftelse på sluttårsak.

Her er link til skjema: https://www.nav.no/Om+NAV/Skjemaer/Vedleggsveileder?key=232602

Det går an å søke uansett. Jeg er usikker på hvor lenge du eventuelt må gå før du har krav på dagpenger igjen. Hør med NAV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...