Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg blir LITT stressa over å lese den ekkle lista med bivirkninger, samt alle skrekkhistoriene som ligger rundt på nettet. Hvordan opplevde du dette medikamentet?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Jeg opplevde håravfall og en plutselig vektoppgang. Jeg ble mer deprimert, og verste var at jeg ikke la merke til det selv, for jeg var så "rar" innvndig.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Hadde vært død uten. Så cipralex var bare toppers for meg. Jeg fikk ikke noen bivirkninger.. Eller, jo forresten. Kun litt munntørrhet. Men ikke verre enn det.. Ikke hør på alle skrekkhistoriene. Alle medikamentene reagerer forskjellig på hver individuell person. Prøv det! Men, husk det går ca 2 uker før medisinene er skikkelig "inn" i kroppen, og virker mer fornuftig enn uten.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Jeg syntes også det var skummelt med alle bivirkningene det sto om, så utsatte det i flere måneder før jeg begynte. Nå har jeg brukt det ca. et halvt år, og har aldri hatt det så bra som nå. Føler at jeg er hundre prosent meg selv, minus den deprimerte og litt hissige som jeg kunne være før. Nå er jeg akkurat sånn som jeg ønsker å være Som hun over her skriver så var litt munntørrhet også det eneste jeg merket, og det var kun de første dagene. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå