Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 etter nesten to år i krig etter brudd så har jeg begravd stritsøksen og plukket av alle piggene jeg hadde mot bf.. og møter han med smil og prat og total likgyldighet over hva han gjør og driver med også når det gjelder felles barn. Plutselig så ser jeg han er blitt "helt på felgen" i det siste... hva har skjedd? ny kjæreste? siden han har blitt så bløt at han kryper til korset og vil forandre på innholdet i dagene han har med felles barn og begynner å innse at "full fart" fra fredag til tirsdag blir litt feil i lengden.. Så spør han med til råds som har vært den "helvetes" idioten i hans øyne som mor til felles barn? hæ? nå begynner jeg å lure..
Tommage♀♂ Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Kanskje han har hatt piggene ute fordi du har hatt dine ute? Og nå som du har begravet stridsøksen har vel han også det da. Bra det vel?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Det kan jo tenkes at din nye "taktikk" har gjort noe med ham, og at din nye holdning har fremprovosert en ny side hos ham. Hardt mot hardt er det noe som heter, og jo hardere du har vært mot ham jo hardere har han vært tilbake. Dersom du lurer på hva som har skjedd med ham (ny dame?), så lurer vel også han på hva som har skjedd med deg. Det er vel til det beste for alle parter at dere klarer å kommunisere sammen og at samarbeidet omkring barna går lettere. På meg høres det jo bare ut som om dere har begravd stridsøksen begge to, og at du begravde din først så fikk du snøballen til å rulle slik at han også begravde sin. Dette gavner jo dere alle sammen på sikt. Håper forandringen er vedvarende slik at dere får et fruktbart og godt samarbeid fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå