_ThEoMaMmA_ Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 noen som har prøvd de??det er jo 50 bleier for 33kr...jeg kjøpte en pakke i går...har prøvd en i natt og et par i dag...syns de virker kjempebra faktisk...andre som har prøvd de??
Overraskelsen Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Nja, er ikke helt begeistra. Synes de sitter litt dårlig, og lukter litt kjemisk. Skal du bruke billigbleier, ville jeg valgt Coop eller Landlord. jeg liker dem bedre, og de er i tillegg svanemerka (miljømerke). Coop ble best i test i siste Foreldre og barn
ღMadame_mim ღ Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Hvorfor ikke kjøpe pampers babydry jumbopakker på rema 1000? koster 65 kr for 96 bleier!! Jeg skal hvertfall ikke handle noe annet sted etter at jeg fant ut det :-)
Stjerna mi<3 Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Jeg bruker både firstprise og landlord, er veldig fornøyd med begge to, når jenta mi brukte libero og pampers så gikk det ofte igjennom, men etter vi begynte med "billigebleier" så har det ikke vært et uhell!!
sørlandschips Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Test i foreldre og barn nå.Mener Coop kom best ut,og at first price var helt greie.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har også prøvd first price. De er nesten like tynne som pampers. De lekker på natta, men det er fordi de er en tanke litt store ennå. Fungerer supert på dagen:-) Lanlord og Coop sine bleier syns jeg ble fryktelig stive når de ble våte. Innbiller meg at det ikke er behagelig for de små.
Månefeen ♥ Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Jeg var veldig åpen for å prøve disse bleiene, desverre for lillemor Hun blir ett år nå på søndag og aldri hatt bleieutslett av noe form. Så, åpen til sinns som jeg var puttet jeg disse bleiene på henne, å hun fikk enorme utslett. Hun bæsjet og begynte å hyle, jenta som aldri er i dårlig humør! Hun stoppet ikke å hyle før bleien var av, stumpen forsiktig vasket og et tykt lag med sinksalve smuer på. Det gikk flere dager, masse salve og bar rumpe før de forsvant. Passformen er bra, men de er kjempe tette, og fyllet klumper seg veldig. Så råd fra meg, ikke utsett ungen din for noe slikt. Jeg angrer på at jeg kjøpte billigbleie å lot lillemor få svi for det! Pampers babydry i jumbopakke på rema så lenge hun bruker bleier!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Stakkars, ikke godt med sår stump. Alle barn er forskjellig, så ikke sikkert alle får sår rumpe selv om jenta di fikk det. Noen får faktisk sår stump av både libero og pampers også.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 22. mai 2010 #9 Skrevet 22. mai 2010 Fikk ikke noe godt forhold til First Prise bleiene da vi prøvde dem. Landlord derimot satt som et skudd på jenta vår, mens de svanemerkede coop bleiene ikke passet henne rundt lårene. By the way; Jeg ser ikke poenget i at store barn som burde kunne slutte med bleie nå mot sommeren behøver så komfortable bleier heller. Husker vi kjøpte bleier på europris engang på 90-tallet da yngste søstra mi skulle slutte med bleie. De ble skikkelig klumpete og ekle når de ble våte.
Gjest eelis+kian Skrevet 22. mai 2010 #10 Skrevet 22. mai 2010 Jeg syns de funker helt supert!! Det er den eneste bleien gutten min ikke har hatt et eneste uhell med, selv om han bruker den i 12 timer på natten :-)
duracellmamma Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 eelis+kian Enig med deg... Libero og first price er det eneste for han saa vi gaar for first price, ikke noe problem med de i det hele tatt. Han har ikke vaert vaat en eneste natt naar han har brukt first price.
snuppene 09 og 11 Skrevet 23. mai 2010 #12 Skrevet 23. mai 2010 syntes first price er kjempebra jeg, og bruker helst disse til jenta vår. ikke hatt noe problemer med sår hud i det heletatt, og kun brukt fisrt price sine bleier i mange mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå