Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg måtte betale 123 kr i norske penger.. Vet ikke helt hvorfor det ble så mye dyrere, men var jo ingen upris det heller da.. Så nå er jeg spent på resultatet og om jeg klarer å bruke den.. Det var jo hu der "the biggest looser" treneren så jeg, likte egentlig ikke henne, hun var så veldig streng og lite følelsesom syntes jeg. Likte bedre bob.. Men men.. Nå får vi se hva som skjer.. hehe..)
Jojo x3 Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Lykke til! Jeg har den også og begynte godt, men så reiste vi vekk en uke og da kom jeg helt ut av det. Men syns det var gøy trening så skal komme igang igjen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Ja greit å stramme seg opp litt til bikini sesongen:)))
Ranveig R Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Du får holde oss oppdatert etter kvart. Eg skulle egentlig begynne på level 2 i dag, men har gått lang, kjapp tur med vogn i staden for. Rakk ikkje treninga (vore vekke heimefrå mellom 08 og 22.30)... Men skal trene level 1 i morgon for å komme inn i det igjen, og så begynner eg på level 2 søndag eller mandag ) Lykke til!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2010 Ja vi må holde hverandre oppdatert:) Skal en trene med dette hver dag? Det blir spennende. Da må jeg finne metermålet og måle meg rundt liv og ellers igjen før jeg starter med video. Er en stund siden jeg har målt meg nå, så håper det er litt framgang liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå