Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Vi er 2 damer på 34 og 38 år vi har sterk mistanke om at vi er søsken,vi vil vite det. Men jeg har snakket med min /vår far og han nekter ahn vil ikke ,blåser i det sier sier han . redd for å betale til staten hvis han er faren ,(Skyldig bidrag.) Vi har veldig lyst til å vite det,hun har ikke pratet med han på mange år,en annen grunn er den at hans samboer kommer til å bli forbannet,men som jeg sa detta var lenge før hennes tid,er det noen som skulle sagt noe så skulle det vært min mor .Da foreldrene mine var gift ,da han var utro. Kan også si det at han har 2 andre voksne barn også utenfor ekteskap . Altså en horebukk i mine øyne,og gidder ikke ta ansvar for sine handlinger. Min samboer mener at detta gjø rhun halvsøsteren min ??bare pga av arv fordi at min far er 73 år gammel nå. Men som jeg sier hun har rett i og vite,og er det pga av arv ja så har hun krav på like mye som oss andre.. Men hadde dere tatt testen bak ryggen på han eller latt hele greiene ligge? Eller skal jeg ikke blande meg oppi det? Jeg vil jo også vite ,vi har lekt og spist sammen da vi var små..
Verbena Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hadde jeg vært deg så ville jeg vist det. Som du skriver, om hun nå gjør det pga arv så har hun jo like mye rett på arven som dere andre om det viser seg at dere er søsken og hva hennes motivasjon er oppi dette får vel være hennes sak. Så lenge du også vil vite! Hadde det vært min far som hadde vært ute på vift så hadde jeg fått tatt en test bak hans rygg for min egen del, for jeg ville nok hatt et behov for å vite sikkert å ikke bli gående å gruble.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 hadde jeg vært deg, så hadde jeg testet meg. Uten tvil.. Dere KAN være blod og kjøtt.. Hvorfor ikke finne ut av det? Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå