Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 STORE!! Det var så deilig å ta de på, vide rundt mage og rumpe var de.. Ikke så store at jeg ikke kan bruke de i år også, men så store at jeg merket god forskjell!! Deilig deilig deilig:)) Og (slankegjengen), større skal de bli i løpet av sommeren..
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hørtes herlig ut!! =D Skal ikke så masse til for at mine også passer siden jeg ikke kom opp i noe ifjor =/
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Se fremover!!! Nå er vi i gang, slankegjeng og alt mulig..) Stå på så når vi måla våre sammen nedover:)))))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Så artig...Sikkert gøy at alt "strevet" begynner å gi resultater...hehe
blond Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Supert! Det er stor motivasjonsfaktor, tenker jeg!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2010 Ja det var kjempedeilig!! Og gir god motivasjon til videre jobbing:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå