Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snille damer!

Er det noen av dere som vil anbefale meg hvilken modell jeg bør velge dersom jeg går til innkjøp av Iphone? Med tanke på lagringskapasitet trenger jeg ikke alt for mye, men det bør jo helst være plass til noen bilder og litt musikk! Håper noen av dere kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en med 8GB lagring.Det er litt lite ser jeg i etterkant, så kjøp en med min 16 du.

Skrevet

ville heller ha kjøpt en HTC Desire.

Billigere og bedre enn Iphone :) Lettere å legge inn og over bilder/filer/musikk. Vanlig SD micro minnekort, så da kan du velge selv hvor stort du vil ha :)

Å ikke minst du SLIPPER itunes styret!

Skrevet

Jeg ville ha ventet med å kjøpe Iphone. Kommer ganske snart en ny, 4G, skal vist komme i Juni.

Jeg har en av de første som kom og den er nå blitt suuuuper treg, spes. når man skal ha opp sms.

Mannen har også og han klager også på det samme. Har oppdatert den også uten at det hjelper

Skrevet

Men vil mobilnettet i norge takle 4G da? Det er jo steder som 3G nettet fortstt ikke er på plass. Det hjelper lite hva telefonen kan om ikke nettet kan det samme.

Eller er jeg helt på jordet:-S

Skrevet

Ikke sånn 4G, 4. generasjons. Glemte å skrive det.

Skrevet

mopsa. Du bør reinstallere programvaren på mobilen din.

Det er nok slik at når man har en mobil som er tilnærmet lik en data, vil den bli tregere dess mer det er på den. Det innebærer jo at du mister meldingene, men når slettet du egentlig en melding sist? ;) Jeg kan iaffal ikke huske tid jeg gjorde det etter at jeg fikk iphonen.

Men nå er jo den første versjonen tregere enn både 3g og 3gs også da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...