Gjest Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg sitter i en ganske så rar situasjon som ikke tanten min som er lege kan svare på eller min fastlege. Nå har det seg slik at jeg skulle på ul idag, men pga. visse årsaker måtte jeg få den utsatt til onsdag 26.05. Jeg var gravid. 2 Mai begynte jeg å spotte litt rent blod uten smerter. Dagene etter kom det kun små spottinger/dråper gammelt blod da også uten smerter. Tok en hcg prøve mandag 3 Mai og en 7 Mai. 7 Mai hadde hcg prøven sunket helt til negativ. Har følt meg gravid, men det kan jo være psykisk.. For 2 dager siden begynte spottingen (hadde eggløsning da utifra en El test). Har enda litt spotting men det er så lite at jeg ikke trenger bind. Sjekka el igår også å da var den ikke positiv lengre. Dette er 16/17 dager etter den første anntydning til blod. Hadde det vært en MA hadde ikke hcg nivået synket så kjapt. Var ca 5-6 uker,når "blødningen" begynte og det var ingen klumper,smerter etc. Igår hadde jeg litt sting på venstre siden kan jo være i forhold til at el nettopp har vært?' Noen som har vært i samme situasjon som meg som kan fortelle meg hva dette kan være?
aprilprinsesse2011 Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hmm hørtes merkelig ut hele greia... ekstra rart når ikke leger kan si hva d er. ikke vært bort i d du skriver da.... selv har eg vært bort i d eg først fikk beskjed om var en SA, som litt under 14 dager senere viste seg å være en graviditet utenfor livmor. i samband med d hadde eg menslignende blødninger, og til tider spotting, men aldri noe klumpete. men eg hadde smerter i magen i forbindelse med dette. spesielt vondt var d når lege trykte meg på venstre side av magen, over eggstokkene sånn ca, og slapp. da hadde eg bare lyst å krølle meg sammen i smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå