Lea Laus Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Må være solfaktor 25+, spray, vannfast og lett å smøre ut. Helst som ikke setter flekker på klærne. Finnes denne vidunderkremen?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Vichy har det meste du krever. Men å finne en solkrem som ikke sette flekker er nok for mye forlangt tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Det morsomme er at Vichy er den eneste jeg har, og jeg syns den er pyton. Den er tykk, klissete og vanskelig å smøre ut. Det er gule solkrem flekker overalt etter den. Skjønner at jeg må tåle flekker altså. Men finnes det ikke noen som er litt tynne i konsistensen? Det føles ut som om jeg tar på myk karamell når jeg tar på datteren min fordi hun er så klissete stakkars.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Nivea children solkremene er veldig gode. De dekker meget godt, og man trenger ikke å smøre ofte. Sprayen til Nivea children er sikkert ok, men ikke like god med tanke på solfilter, i tillegg til at den inneholder mer kunstige stoffer. Nivea children solkrem kom best ut i test i Foreldre & barn i 2006 (tror jeg). (Sprayen kom lenger ned på lista.) Den setter litt flekker på klærne. Jeg bruker den fordi barna aldri blir solbrent når de bruker den, bruker stort sett faktor 15 her i Norge (jeg liker ikke å bruke høyere faktor enn nødvendig fordi det ikke er helt gunstig for nyrene på små barn).
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Den er også lett å smøre på. Fin konsistens. Syns ikke barna er særlig klissete av den. NN 01:06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå