Gå til innhold

Kanskje noen slitere kan svare meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forteller nok en gang at vi har prøvd ca 1,5 år nå. Har vært første gang hos gyn i sist i april. Første blodprøvene som ble tatt var fine.

Skal ta blodprøver både i slutten av denne syklusen og i slutten av neste og da er vi i slutten av juli.

Hvis ikke jeg har blitt gravid inne høsten skal jeg tilbake til gyn og gyn ville da sette meg på pergotime.

Mitt spørsmål er. jeg har hørt om andre her inne som har sjekket seg for tette eggeledere (smertefullt har jeg hørt) Når gjøres denne undersøkelsen?

For det er vel ikke noe vits i å gå på pergo hvis de er tette?

Kanskje noen har erfaring(desverre) på dette området og kan fortelle meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg kan fortelle litt. Dersom prøvene er fine bestiller gyn time til deg enten til røntgen med kontrast eller til lap (kikkehullsoperasjon).

Da vil du få pergo mens du venter på timen tenker jeg.

Lap foregår i narkose,men du føler deg ganske mørbanka et par dager etterpå. De blåser opp buksen med luft og gass for å kunne se bedre og den gassen går opp i skuldre etterpå og skaper litt smerter. Men er ikke noe big deal assa.

Pergo er vel ikke akkurat tingen om man har tette eggleder nei.

Er mannen testet også?

Skrevet

ok, sånn det er....

Samboeren min skal teste seg nå i sommer engang. Må bare pushe han litt... Du menn, de somler...

Han har testa de for noen år siden og da var alt bra...

Visste ikke at kikkehullsopr foregikk i narkose.

Det er vel sånn likal det da, slik at mna er våken mens det pågår?

Huff, hørtes fælt ut....

Jeg mener å ha hørt om en her inne som skulle til en undersøkesle som hun måtte ta paracet føre hun skulle undersøkes og fikk ikke noe annet? Mente det var for evt tette eggledere? Hmmm, nei jeg vet ikke...

Skrevet

Noen flere som har erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...