<3OSS<3 Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 grunnet kramper i magen og at TR plutselig bestemte seg for at syklusen skal gå fra 28 dager til 38 dager. Har heldigvis kjempeflink dr som alltid tar meg på alvor:) Han spurte masse spm og sjekket både innvendig og utvendig. Sa han trodde jeg hadde eggstokkbetennelse... og det kan virke sånn siden CRP var noe forhøyet. Fikk antibiotika for å få orden på dette igjen og fikk også beskjed om at hvis TR ikke skjerpet seg kom jeg til å få medisinsk hjelp til å få kontroll på kroppen igjen Var egentlig greit å få vite dette da han sa at sjansen for svangerskap under en eggstokkbetennelse var veldig liten... Så da blir det kanskje håp for oss når dette er fikset Go'dokter
lykkeliten1 Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Da er det håp vet du...Håper det fikser seg ganske raskt da.... Kanskje i løpet av sommeren? Lov å drømme seg bort ! Lykke til....
<3OSS<3 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Er i alle fall godt å bli tatt på alvor Leser så mye om folk som ikke får hjelp fra legen sin og er jo nesten redd for at dr skal le deg opp i ansiktet når du kommer med bekymringer. Har vært borti litt forskjellig når det gjelst leger, men skal holde på denne, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå