Gå til innhold

Cozyfix ammepute, er det verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne ammeputen virkelig så bra som "alle" skal ha det til?

Erfaringer ønskes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg ikke svare deg på fordi jeg ikke har prøvd den. Men jeg kjøpte en billig ammepute (troller) som jeg angrer på. Den er større en mange andre puter og har lite fyll (kuler). Skulle jeg kjøpt i dag så hadde jeg invistert litt mere penger. Cozyfixen ser jo veldig praktisk ut da i forhold til å amme overalt.

Skrevet

Jeg fikk en cozyfix ammepute et par uker etter fødselen og de neste fire fem månedene var den med meg rundt overalt i leiligheten. Utrolig behagelig å amme med den, jeg hadde frie hender og kunne enkelt gå rundt i huset med lillegutt hengende på puppen (hadde en liten en som praktisk talt hang i puppen timer i strekk de første par månedene). Siden jeg arvet den har jeg ikke tenkt så mye over problemstillingen om jeg ville brukt så mye penger på en ammepute, men ved nærmere ettertanke tror jeg jeg svarer JA - jeg var sjeleglad for å ha den ammeputa da det sto på!

Skrevet

Hei!

jeg er kjempe fornoyd med min! maatte desverre slutte med ammingen relativt tidlig. har derfor en meget lite brukt ( ca 4 ganger ) cozyfix ammepute til salgs. send meg en mail hvis du er interessert. [email protected]. :)

Skrevet

Jeg selger også min Cozyfix. Brukt 3 mnd men i meget pen stand. Ingen synlige tegn på bruk.

Ta kontakt på [email protected]

Skrevet

Absolutt. Har fått prøve Cozyfix ammepute av venninna mi. Utrolig bra. Har bestilt i dag på www.cozyfix.com

De er til og med utsolgt hos alle forhandlere, men får nye på lager i midten av Juni. Jeg sier bare løp å kjøp nååå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...