Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Masala chai er sikkert en type, men det finnes mange ulike typer:) Chai betyr te, så poenget til HI blir vel at Chai-te blir som å si te-te:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Vel, øst timor heter ikke noe mindre øst-timor selv om timor betyr øst. Så der sier man også øst-øst akkurat som te-te!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 hehe..har reagert på det selv...te-te liksom...kunne bare helt enkelt kalt det chai
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Aldri hørt om chai, men det er litt morsomt at HI er så hårsår at hun bryr seg om hva andre kaller denne teen. Få deg et liv, liksom...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 Fader, det visste jeg ikke. Jeg er i hvert fall veldig glad i te-te!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #12 Skrevet 21. mai 2010 Nei men! Jeg bare tuller! Det har jo ligget så mange tråder om salsa-saus, scampi-reker og annet i dag! Ord som bare inneholder synonymer er jo veldig morsomt. Ble veldig glad av Øst-timor-tipset. Den beste jeg vet er egentlig Nesoddtangen, som inneholder tre synonymer. HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #14 Skrevet 23. mai 2010 Fikk lyst til å nevne "panini-brød" når jeg leste denne tråden! Panini er brød på Italiensk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå