Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har lekegrind fra fødselen?

Har lurt litt på å kjøpe lekegrind nå, for har ingen passende plass å ha den lille om dagen når han sover.. Har jo vognbagen, men det er jo ikke helt praktisk.. Og vil ikke ha han i sengen, for å skille dag og natt..

Lurte på å kjøpe brukt, noen som vet om madrassene kan vaskes? Eller bør jeg ha ny madrass\underlag? Hva bruker man som underlag egentlig? Eller vet hvor man får kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en litt eldre lekegrind brukt, var ikke madrass i bunn, bare en enkel sponplate med noe vinyltrekk. Vasket bare over det og hadde babygymmen oppi, den passet perfekt! Men han bruker ikke noe spesielt tid oppi der unntatt når vi skal noe spesielt, som å dusje eller opp med bosspannet f.eks

Skrevet

Du kan kjøpe madrass som kuttes på mål på Kid. Der kan du også velge hvor tykk den skal være. Veldig rimelig i pris ;)

Skrevet

Vi kjøpte lekegrind før storebror ble født. Mest med tanke på å kunne legge han fra oss ett sted der hunden ikke kom til.

Var sponplatebunn på den, så kjøpte også en lekegrindmadrass.

Storebror sov der på dagtid. Brukte å legge han med en gulpeklut under hodet, slik at jeg slapp å vaske madrassen så fryktelig ofte med tanke på slitasje. (den gikk fint i vaskemaskina).

Lekegrinda vi har, har hevbar bunn noe som jeg syntes var supert når vi brukte den som soveplass (så slapp han å ligge nesten helt nedpå gulvet å sove, å jeg slapp å bøye meg så langt ned). Brukte å legge ammeputen min litt rundt han, slik at han fikk følelsen av litt tetthet rundt seg.

Enkelt å senke den, da han ble så stor at han begynte å dra seg opp etter kantene. Super investering :D

Nå blir den brukt på akkurat samme måte til lillesøster :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...