Cecelia & jentene Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Noen som har vært der med små barn? Hvordan var det? Noen som har bodd på Grupotel Port D`alcudia??? Eller kan anbefale andre hoteller??? Som dere sikkert skjønner så har jeg ingen erfaringer med "syden" og små barn
Karoline's*mamma Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Vi var der i fjor, og vart så fornøyd at vi drar tebake veldig snart :-D Rolig plass, lang flott strand og herlig vær. For oss er det viktig at barna har det godt og trivs, derfor drar vi tebake til Alcudia. Når jentene er større, vil vi nok prøve ein annan plass.. Men nett no er det veeldig greit å vite ka vi går til. Har ikkje prøvd de hotellet du nevner,men vart veeldig fornøyd med Las Gaviatos og Alcudia pins. flotte hotell med god standar, flott for barn og rett ved stranda. Å, kor vi gleda oss til å dra! må det berre ikkje komme noko askesky og stoppe oss...
Gjest Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 var der med ettåring.. ikke det hotellet. Men stranden og vannet var fantastisk, fint og barnevennlig. Men jeg var svært skuffet over maten.. vi var der i 2 uker, og endte opp på den samme italienske restauranten i en uke, etter mange skuffende forsøk.
Karoline's*mamma Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Kor kjedelig at de var uheldig med maten. Vi har hatt mat inkl - lunsj. Middagen på hotellet var knall, og synast vi var heldig ute og.
~sjiraff~ Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Vi var der i høst. Supert sted om man har fint vær og ikke ønsker noen opplevelser... Vi hadde en del regn, hagl, lyn og torden. Og alcudia er rett og slett er grusomt kjedelig sted om du ikke vil bade og sole deg hele dagen. Gamlebyen er fin men unnagjort på noen timer, strandpromenden er kjedelig. Så skal dere oppleve noe er dere avhengig av å leie bil å kunne dra litt rundt.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Vi var der for to år siden og hadde bare dårlig vær. Men vi kjedet oss ikke i det heletatt vi da... Ungene storkoste seg. Vi leide bil og kjørte over hele øya en dag,var på grottetur,delfinshow,båttur og badeland. Ungene spilte minigolf,kjørte go-kart,var på tivoli og hoppa i sånn trampoline-strikk. Reiser tilbake nå om tre uker og krysser fingrene for bedre vær Ikke så lang flytur er noe av det beste med spania. Vi har vært på kreta også med en del dårlig vær og der kjedet vi oss. Ikke noe å finne på!
ToPrinsesser<3 Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Jeg kan anbefale dere Vings Sunwing Resort Alcudia www.ving.no/sunwing - eller et av sungarden hotellene deres; ving.no/sungarden. Star Tours Blue Star Estrella Coral del Mar skal også være bra. http://www.startour.no/feriereiser/spania/mallorca/alcudia/blue-star-estrella-coral-del-mar/?season=sommer-2010?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå