Verbena Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Men naboen liker meg! =P Prosjekt lag blomsterbed er i gang og jeg er drivende våt av svette etter en liten halvtime ute. Knallsol og spaing var vist ikke helt forenelige. Men det blir bra. Jeg er ca halvveis å kommet til den store døde nypebusken som jeg på et eller annet magiskvis skal få spadd bort! Og midt inne i mine flotte gloser som ikke egner seg på trykk så kommer den eldre damen som bor over oss hjem i taxi. Å blir så lykkelig forat noen endelig tar tak i ugresskanten langs veggen å gjør den pen å se på. For hun skulle så gjerne gjort det, men klarer knapt å gå så hun får ikke til. Så ikke bare blir jeg sterk i dag, jeg har også fått en stjerne i boka hos naboen! Hurra!!! Kanskje klarer jeg å finne ut hva som skal i bedet i løpet av dagen også =P
Gjest sug lut Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Flinke flinkesen! Og så blir du ikke bare elsket, og får ikke bare skapt skjønnhet rundt deg, men du blir slank og får vakkert definerte armer også. Total vinn-vinn-situasjon!
Verbena Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Men jeg er jo slank jo! =P Men mer definerte armer og flere muskler sier vi ja takk til! Men fy så varmt det ble!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå