Gjest Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Og kan jeg bytte ut Bixit-kjeks med Digestive? Hva er best tror dere?
frk Nilsen Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Du kan fint bruke bixitkjeks og lettrømme :-) Vaniljekesam er godt i ostekake også!
Ugl@ Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Lurt å ta det letteste, synes også Bixit er mye bedre på smak enn Digestive. Så ville gått for lettrømme, eller feks en mager matyoghurt, eller vanilje kesam. Seterømme er kun til å brukes der man ikke kan bruke lettrømme, feks enkelte sauser og rømmegrøt.
erteposen + 4 Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Er det en mager kake du er ute etter å lage? Da er jo lettrømme/matyoghurt flott, og en nøtttebunn av to eggehviter uten mye sukker. Jeg synes en magrere ostekake er best om sommeren, men om vinteren vil jeg ha den tung og mektig.
*Smiley* Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Seterrømme er nydelig i ostekake.Syns den blir bedre enn med lettrømme.Men begge deler er godt:) Litt fersk vaniljestang er nydelig i oste kremen også!
soleia Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Har aldri prøvd med seterrømme, brukar det kun til rømmegraut, men synes ostekaka mi smakar godt med lettrømme og Bixit kjeks.
Gjest Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Tusen takk for mange gode tips, blir nok mange ostekaker fremover nå. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå