*Joa* Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Skal jeg re den opp med baby sengeklær, evt sengeteppe?? Kanskje jeg skal brodere ett sengeteppe til den?? bamser?? Tja, trenger rett og slett tips Den skal ikke stå i stuen da, men på gangen på loftet. Den er veldig fin med utskjæringer og slikt
Lene~mor til tre Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Jeg hadde også vuggen til barna mine framme der vi bodde før, nå har jeg ikke plass til det desverre. Jeg hadde den i stua med fint pynteteppe oppi, og hadde bamser/dukker oppi Til jul hadde jeg nisser oppi vugga
ellen-propellen Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Jeg syns det er kjempefint med gamle vugger som er oppredd til baby med blonde sengetøy.Spesielt om det er gammelt/antikkt sengetøy.Og med porselensdukke i,gjerne antikk den og. Men nå elsker jeg antikke og gamle ting da;-)
alvis Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Jeg syns et sengeteppe og en bamse/bamser opp i er kjempefint:) Jeg har en venninne som har blomster i sin vugge men den står i stuen da.
prekæs Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Da går du på loppemarked og leter etter gamle putetrekk og overlaken og pynter med det. De er ofte svært dekorative. Overlakenet ville jeg brettet slik at pynten på lakenet lå over ett gammelt ullpledd i skilbragdvev som du også finner på loppemarked eller hos noen eldre du kjenner.
It's all about me Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Skulle jeg hatt vugga til ungene framme til pynt så hadde jeg iallfall ikke dekorert med noe nytt. Og da mener jeg også gammelt men nyinnkjøpt fra loppemarked. Hadde tatt sengetøy de har sovet i og pyntet med teppe de har brukt, samt noen av bamsene de har hatt. Andre ting synes jeg tar bort mye av sjarmen og det personlige.
Ugl@ Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Fint med heklet teppe og kansje noen gammeldagse porselensdukker synes jeg i slike vugger. Har heller ikke villet ha det på stua, men feks på en loftsgang eller noe lignende. Pynter litt opp, og det er også viktig å ta vare på slike arvede ting å ha de framme et sted. Holder seg bedre på en gang enn gjemt bort i en bod :-)
Mom2Two Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Vær politisk ukorrekt og bruk den til barskap! Hehe;) Jeg tror kanskje jeg ville gitt den en funksjon om jeg skulle hatt den fremme, f. eks hatt alle ungenes spill oppi eller brukt den som blad/aviskurv eller ha ungenes bøker der?
Mom2Two Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Men nå får jeg mark av porselensdukker og kosebamser etc. som pynt da, men om du liker den stilen er vel det en løsning.
Mikkemafian Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 Jeg hadde garantert brukt den som oppbevaringsplass for rot dessverre... Det er vår nå.. Full av bamser og tepper og klær og annet.. Så håper du klarer det bedre enn meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå