Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Her i bedriften får vi lønn den 28. i hver mnd., og feriepengene utbetales hos oss da den 28. juni. Kun feriepenger, ikke lønn i tillegg. Så får vi utbetalt lønn som vanlig igjen den 28. juli. Tror ikke det er vanlig å få feriepengene før i juni-månde, med mindre annet er avtalt.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 får man ikke utbetalr feriepenger fra Nav i mai da??
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har, ho ho ho:) Skulle inn og sjekke hvor mye jeg hadde å gå på til lønn den 25. Så hadde lønna allerede kommet den, og det var kommet dobbelt så mye som jeg forventa... gruble gruble... Så kom jeg jo på at det var mai og feriepengemnd... Kjekk start på helga!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 jeg har ikke fått de.... Var det i dag de skulle ha blitt utbetalt da?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 Snakket med NAV tidligere i dag og de sa at feriepenger kan bli utbetalt så sent som i starten av juni så ikke noe å bekymre seg for (ennå ihvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå