Sanna28 Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Gi meg minst mulig info!! Gi meg et nick/navn. Evt fødselsdato. Evt konkrete spørsmål.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Har endel komplikasjoner.. mye blod ... Har en sykdom som gjør det vanskelig for meg å bli gravid.. 11.10.88 er jeg født... babyen kommer 03.12.2010 Kjønn ? Vil jeg klare å få flere barn ? Evt kjønn på dem ? Vil svangerskapet gå bra ? Tusen tusen takk
magica fra tryll Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Hei igjen! Får du opp noe på mannen min og musikk? f.dato 170564 Kan du se hvor lenge denne h...vetes kvalmen vil vare? 291266 Tusen takk;) Du er en knupp! Klem
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 om du får opp noe annet, så er det bare flott det også.. Beklager hvis jeg skrev for mye info.. =P
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Hei:) Ser du tidspunkt for fødsel? Jeg er født 21.06.83. Og hvordan går fødselen? Spent!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Hei!Får jeg flere barn?når og kjønn?økonomi? jeg 28april 82 han 10januar 81 oppdaget at jee 4..men prøver for det. Tusen takk og ha en fin dag.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 dytter denne opp så du finner den igjen etter pinsehelgen!
Sanna28 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2010 Jeg får opp bare positivt rundt deg. Jeg svarer deg mer på pm.
Sanna28 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2010 Hei, Jeg har vært uten nett en stund. Jeg leste spm ditt den dagen jeg la det inn og da fikk jeg inn litt info rundt dette. Jeg skal se om jeg husker det nå.... Er han født på selveste 17. mai!! ))) Jeg fikk opp flere instrumenter på ham. Jeg får opp at det er et ønske hos ham å drive mer med musikk enn han har mulighet til i dag. Det er nesten som en lidenskap hos ham. Er han musikalsk? Det er som han frigjøres gjennom musikken. Han blir mer i ett med seg selv som menneske. Sånn jeg får ham inn, er ikke sånn at han kommer til å sette seg ned å øve på de store klassiske mesterverkene, men at han kommer til å finne sin egen rytme og egen stil. (Hvis du skjønner hva jeg mener...) Jeg fikk opp spesielt trommer på ham og et blåseinstrument av et eller annet slag. Jeg er ikke spesielt flink på sånt med instrumenter, men jeg tenkte på trompet først. Så fikk jeg inn at det var lenger og kanskje ikke av metall. Kom på nå at det er noen lange instrumenter som var vanlige i Norge tidligere. (Lur eller noe sånt? Er det noe som heter det? Jeg kunne sikkert ha googlet det, men orket ikke det nå...) Jeg har også sett noe sånt har vært brukt av urbefolkning i andre land. Jeg tror i Australia. Muligens indianere også?? Jeg fikk også gitar. Men jeg har følelsen av at det med gitar evt er noe han har spilt litt siden han var ung. Sånn på gutterommet og på fester og sånt. Jeg har følelse av at dette er et felles prosjekt for dere og at dere utfyller hverandre på en eller annen måte i musikken. (Du driver vel med dans, gjør du ikke...?) Jeg vet ikke hva man skal gjøre med kvalme... Jeg fikk opp noe rundt punkter på hånda mot dette. Jeg har absolutt ikke peiling på sånt, men det var akkurat som om jeg kjente et press på min egen hånd da jeg fikk opp bildet. Mellom tommel og pekefinger. (På det som er mykt der). Det skader sikkert ikke å prøve! Kanskje du kan finne ut om det er noen punkter du kan presse på for å dempe kvalmen? Jeg vet akupunktur kan være fint mot kvalme. Ingefær er også fint, men det har du sikkert prøvd... Spise noe tørt (kjeks, flatbrød el.l) før du står opp og ligge på siden har du sikkert også prøvd... Jeg fikk inn noe grønn te her i sta. Jeg fikk opp et blad av et slag her, og tenkte på brennesle. Kanskje det er bra mot kvalme? Evt mynte? (Eller noen andre urter/vekster som har litt samme bladform som disse?) Hva med å prøve en sten/krystall mot kvalme? Lykke til!
Sanna28 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2010 har veldig ustabilt nett om dagen. Skal prøve å se på et par i kveld.
Jenta med gullklump i magen Skrevet 31. mai 2010 #15 Skrevet 31. mai 2010 Kan du vær så snill å spå meg??? lurer på om det bli gutt eller jente:) jeg er født 181086 han er født 170380 Har termin den 26 januar Jeg heter stine:) Håper du vil spå meg:) Hadde blitt kjempe glad:) klem
Lilletrille,<3 Skrevet 31. mai 2010 #16 Skrevet 31. mai 2010 Hei, kunne du sett på meg og? Født:240288 Lurer på om du ser graviditet, og evt når? Si gjerne om du ser andre ting og! Takk(:
biie Skrevet 31. mai 2010 #17 Skrevet 31. mai 2010 Hei. Jeg er født 24 mai 1978. kan du se på meg generelt? jeg lurer også på hvor mange barn jeg vil få og når gaviditet/fødsel vil inntreffe. tusen takk om du tar deg tid til meg:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #18 Skrevet 2. juni 2010 Dytte litt opp, sånn at du ser denne når du kommer innom:)
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #20 Skrevet 10. juni 2010 skal prøve å se på et par senere i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå